تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ژاپن

باغ هاپئن توکیو 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

باغ هاپئن توکیو

در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی ژاپن قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای توکیو یعنی باغ هاپئن را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

توکیو با جمعیت حدود 13 میلیون نفری خود یکی از مدرن ترین و شلوغ ترین کلان شهرهای دنیا و مرکز اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ژاپن محسوب میشود. پیشگامی توکیو در عرصه صنعت و فناوری جهانی بر کسی پوشیده نیست هر چند در پشت این غول صنعتی، طبیعت و فرهنگی ژرف قرار دارد.

ترکیب حیرت انگیز دریا، کوه، دریاچه، رودخانه و پارک، توکیو را به روح باستانی شرق تبدیل نموده است و این آرامشی عمیق را به شهروندان و بازدیدکنندگاه این شهر پر جنب و جوش هدیه می کند. همین عوامل جاذبه های گردشگری توکیو را بسیار خواستنی کرده و علاقمندان بسیاری را به سوی این شهر میکشاند. توسعه توکیو هرگز باعث خدشه دار شدن فرهنگ کهن ژاپن نگردیده و روح فرهنگ سامورایی در این شهر همیشه جاری است. برگزاری جشنواره های باشکوه فرهنگی در توکیو نمایانگر این است که مردم این سرزمین، این حقیقت را که سربلندی امروز آن ها مدیون فرهنگ غنی دیروز آن هاست، هرگز از یاد نبرده اند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
باغ هاپئن توکیو
باغ هاپئن توکیو

یکی از جاذبه های بسیار زیبای شهر توکیو باغ هاپئن می باشد.

باغ هاپئن یک باغ کلاسیک و بسیار زیبا در ژاپن و شهر توکیو است که از گیاهان زیبا و عجیبی از جمله درختان بن سای 500 ساله پر گردیده است.

داخل این باغ رستوران، کافه و چای خانه تاریخی در عمارت نیز موجود است که مناظر بسیار دیدنی این باغ از داخل آن ها قابل مشاهده است. داخل این باغ همچنین دریاچه ای وجود دارد که زیبایی بسیار بی نهایتی را داراست که از سایه درخت هایی که روی آب افتاده رنگ سبز به خود گرفته است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *