تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
جهانگردی

بهترین شهرهای خارجی برای تفریحات ساحلی را بشناسید 

سفرهای ساحلی جذابیت زیادی دارند و به همین دلیل بیشترین میزان فروش بلیط هواپیما خارجی مربوط به کشورهایی است که یک یا دو شهر ساحلی در آن‌ها وجود دارد. به‌خصوص در فصل تابستان که تب‌وتاب آفتاب گرفتن بیشتر می‌شود، این مناطق ساحلی هستند که پر از گردشگر خواهند شد. در این مطلب می‌خواهیم به سراغ ببهترین شهرهای خارجی برای تفریحات ساحلی برویم تا بتوانید با داشتن اطلاعات کافی در مورد آن‌ها و یک برنامه‌ریزی دقیق، سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

بهترین شهرهای خارجیپیشنهاد سفر به بهترین شهرهای ساحلی

تعداد شهرهای ساحلی در دنیا بسیار زیاد بوده و بهتر است قبل از تهیه بلیط و انتخاب مقصد مورد نظرتان اطلاعات کاملی را در مورد آن‌ها به دست آورید. اسامی زیر چند نمونه از این شهرهای خارجی هستند:

سواحل ترکیه

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی مشهور در ترکیه بوده و با سواحل زیبا و آب‌های شفافش مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. دومین شهر ساحلی ترکیه، کوش آداسی است که به‌عنوان یکی از جاذبه‌های ساحلی دریای اژه شناخته شده و در عین حال به نقاط تاریخی مهمی نزدیک است.

آلانیا نیز با سواحل طلایی و آب‌های آبی جذابیت زیادی داشته و امکانات خوبی را برای تفریحات ساحلی فراهم کرده است. در نهایت مارماریس در ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و به داشتن هوای گرم و انجام قایقرانی معروف است.

این چهار شهر ترکیه برای علاقه‌مندان به تفریحات ساحلی مناسب هستند و می‌توانید با خرید بلیط پرواز تبریز به استانبول یا پرواز استانبول به تبریز یا استفاده از وسایل نقلیه زمینی خود را به آن‌ها برسانید. همچنین برای مسیر برگشت نیز می‌توانید بلیط هواپیما استانبول تبریز یا شهرهای دیگری که پرواز به آن‌ها انجام می‌شود را انتخاب کنید.

سواحل گرجستان

سواحل گرجستان، بهترین مقصد خارجی برای مسافرت خارج از ایران هستند. شهرهای زیبا و طبیعت خیره‌کننده در نقاط مختلف گرجستان، مطمئناً جذابیت زیادی را برای هر گردشگری دارد. سواحل مشهور این کشور شامل سنت اندرو، نانی گوت، واساو آیلند، سنت سیمون آیلند کوچک، سی آیلند، ساپلو آیلند، ملی کومبرلند، سنت سیمونز آیلند، جکیل آیلند و تایبی آیلند هستند.

بهترین شهرهای خارجی

پوزیتانو در ایتالیا

برای تهیه بلیط هواپیما خارجی می‌توانید مقصد پوزیتانو را انتخاب کنید. شهر پوزیتانو در خط ساحلی آمالفی قرار گرفته و با وجود خانه‌های زیبا به شکل پلکانی و آبشارهایی که از بالای کوه به سمت پایین سرازیر می‌شوند و چشم‌انداز فوق‌العاده‌، به یکی از مناطق ساحلی پرطرفدار برای گردشگران تبدیل شده است. کوچه‌های باریک، هتل‌های لوکس و منظره دریایی بی‌نظیر از جمله جذابیت‌های این شهر ساحلی بوده و با وجود شلوغی، همچنان جزو بهترین مناطق گردشگری جهان محسوب می‌شوند.

نیس در فرانسه

نیس یک شهر دریایی مهم در فرانسه است که در ساحل مدیترانه قرار گرفته و بیش از 10 ساحل زیبا دارد که برخی از آن‌ها خصوصی و برخی برای عموم آزاد هستند. البته با پرداخت هزینه می‌توانید از سواحل خصوصی نیز استفاده کنید. در نقاط مختلف فرانسه سواحل سنگریزه‌ای، شنی و ماسه‌ای دیده می‌شود. همچنین آب‌وهوای ملایم و مطبوع آن در تمام فصول سال، برای هر مسافری دلپذیر است. سواحل برتر فرانسه شامل پلاژ کستل، پلاژ اپرا، پلاژ بیو ریویج، ساحل آبی و پلاژ نپتون هستند.

سواحل سنگاپور

سنگاپور، یک شهر ساحلی است که در جزیره‌ای کوچک قرار گرفته و صنعت گردشگری آن روزبه‌روز درحال رشد است. در این نقطه از کشور سواحل طبیعی و مصنوعی دیده می‌شود که هرکدام جذابیت و زیبایی‌های خاص خود را دارند. همچنین بسیاری از مراکز خرید و امکانات توریستی را هم می‌توانید در امتداد سواحل آن ببینید که لذت بودن در این منطقه را چندبرابر خواهند کرد. پارک ساحلی سمباوانگ، پارک ساحلی است کوست و سواحل چانگی از جمله سواحل معروف سنگاپور هستند.

کوتور در مونته‌ نگرو

کوتور، شهری با قدمت بیش از دو هزار سال است. این منطقه را می‌توانیم یکی از قدیمی‌ترین شهرها در مونته‌نگرو بدانیم. معماری تاریخی و خیابان‌های باریک جزو فرهنگ غنی این شهر هستند و باعث شده‌اند تا هرساله، هزاران نفر از سراسر جهان به آن سفر کنند. سواحل جذاب کوتور، همراه با غروب خورشید زیبا، خاطراتی بی‌نظیر را در ذهن شما ثبت خواهند کرد.

بهترین شهرهای خارجی

هانولولو در امریکا

هانولولو، پایتخت هاوایی، در ساحل جنوب شرقی جزیره اواهو واقع شده است. سواحل زیبا و شناخته شده هانولولو در هنگام غروب خورشید و موج سواری در آب‌های آن‌ها، جزو جذابیت‌های این منطقه از ایالات متحده است. در هانولولو سواحل باریک، به رنگ سبزآبی دیده می‌شود که جذابیت‌های این منطقه را بیشتر کرده است.

یکی از سواحل زیبای هانولولو، پارک ساحلی دایاموند است که با دو صخره دریایی و فضای مناسب برای موج سواری، یکی از مناطق گردشگری مهم در این منطقه به حساب می‌آید. این پارک در دامنه‌های کوهی با دهانه‌ آتشفشانی خاموش به نام دایاموند هد قرار دارد؛ وایکیکی و کاهالا از دیگر سواحل هانولولو هستند.

ریودوژانیرو در برزیل

آخرین مورد در لیست ما، کشور برزیل است. ریودوژانیرو در برزیل یک مقصد محبوب گردشگری بوده و سواحل آن شامل کوپاکابانا و ایپانما، هستند. ساحل کوپاکابانا با منظره چشم‌نواز کوهستان شوگرلوف بسیار زیبا بوده و همیشه جشنواره سال نو در آن برگزار می‌شود.

همچنین سواحل ریودوژانیرو نیز در فصل تابستان پر از مسافر و گردشگر از سرتاسر دنیا هستند. در سواحل برزیل، می‌توانید انواع غذاهای محلی را تست کنید و از فعالیت‌هایی مانند یورتمه‌سواری، شنا با تخته، موج‌سواری و دوچرخه‌سواری لذت ببرید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به بهترین سواحل دنیا

در این مطلب به معرفی سواحل زیبای جهان پرداختیم و زیبایی‌های آن‌ها را با هم بررسی کردیم. مطمئناً سفر به بسیاری از این مناطق نیازمند ویزا و صرف هزینه‌های بالاست؛ بنابراین قبل از هر چیز باید اطلاعات کاملی را در مورد هر یک از آن‌ها به دست آورید.

بهترین شهرهای خارجیبرای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما می‌توانید از سرویس‌های آنلاین معتبر مانند اسنپ تریپ استفاده کنید. این سرویس‌ها عموماً امکاناتی مانند پشتیبانی 24 ساعته، تضمین بهترین قیمت و بیشترین تخفیفات را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین، می‌توانید نظرات کاربران دیگر را در زمان خرید بررسی کنید تا بتوانید بهترین گزینه‌های سفر را برای خود در نظر بگیرید. اگر شما هم تابه‌حال از خدمات آنلاین برای سفر به سواحل کشورهای دیگر استفاده کرده و از آن راضی بوده‌اید، تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید. بلیط هواپیما خارجی اسنپ تریپ به مراتب به صرفه تر از سایر پلتقرم هاست😊

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *