تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد

لذت سفر به مشهد با رزرو هتل ۵ ستاره 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مشهد دومین کلان‌شهر کشور و مهم‌ترین مقصد گردشگری در ایران به شمار می‌آید. پایتخت مذهبی ایران هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است که در بهترین هتل‌ها مانند هتل قصر بین المللی مشهد اقامت دارند.

شهر مشهد در طول سال میزبان بیش از ۳۰ میلیون زائر و مسافر است که از سرتاسر دنیا، این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده و با رزرو هتل 5 ستاره مشهد، اقامت بی‌نظیری را تجربه می‌کنند. مهم‌ترین دلیل انتخاب مشهد برای سفر، وجود بارگاه مطهر امام رضا علیه‌السلام می‌باشد.

تمام این عوامل باعث شده تا این شهر دارای هتل‌های بسیار متنوعی باشد. این هتل‌ها شامل هتل‌های 5 ستاره تا یک ستاره و همین‌طور سایر اقامتگاه‌ها است. تنوع بالای اماکن اقامتی در مشهد سبب شده تا مسافران بسته به سلیقه و بودجه خود، محل اقامت مناسبی را انتخاب نمایند.

از بهترین اماکن اقامتی که لذت سفر به مشهد را برای گردشگران چندین برابر می‌کند؛ اقامت در هتل‌های لوکس و ۵ ستاره مشهد است که با ارائه بهترین امکانات، از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. رزرو هتل 5 ستاره در مشهد، قطعاً اقامتی به یادماندنی را برای زائران و گردشگران رقم می‌زند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رزرو هتل 5 ستاره مشهد

از نزدیک‌ترین هتل‌ های ۵ ستاره به حرم مطهر امام رضا علیه السلام می‌توان به هتل قصرالضیافه، هتل کیانا، هتل درویشی، هتل اطلس، هتل الماس ۱ و… اشاره نمود.

ساخت برخی از این هتل‌ها در سال‌های اخیر انجام شده و به همین خاطر امکانات و خدمات بسیار کاملی را در اختیار مهمانان گرامی قرار می‌دهند. با رزرو هتل 5 ستاره مشهد می‌توان بهترین اقامت را در این شهر تجربه کرد.

هتل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشی مشهد از لوکس‌ ترین و مدرن‌ ترین هتل‌ های مشهد و کشور به شمار می‌آید. نمای ساختمان هتل درویشی، بسیار زیبا و باشکوه است که معماری و دکوراسیونی بسیار مجلل و لوکس دارد.

هتل ۵ ستاره درویشی در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل دارای ۲۳ طبقه و ۲۲۳ واحداقامتی است و تنها هتل آتریوم در شرق ایران می‌باشد. آتریوم به فضای بزرگ و باز بین دو ساختمان گفته می‌شود.

در فضای بزرگ این هتل، رستورانی با نام آتریوم وجود دارد که دارای سقف شیشه‌ای و بلندی می‌باشد. طراحی زیبا این رستوران، محیطی بسیار مجلل و لوکسی را به وجود آورده است.

هتل دارای مجموعه آبی مجهزی است که شامل بخش‌هایی همچون اسپا و ماساژ، فضای بزرگ و بسیار تمیز استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و… می‌باشد که مهمانان را به وجد می‌آورد. این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رزرو هتل 5 ستاره در مشهد می‌باشد.

واحدهای متنوع هتل از جذاب‌ترین امکانات هتل به حساب می‌آیند. یکی از پرطرفدارترین واحدهای اقامتی هتل، اتاق ماه عسل است که با تزئینات خاص و زیبا، اقامتی خاطره‌انگیز را برای زوجین رقم می‌زند. گل آرایی، دکوراسیون ویژه، سوپرایزهای عالی و… از امکانات این واحداقامتی می‌باشد.

همچنین سایر واحدهای هتل شامل واحد دوبلکس ایران باستان، واحد دوبلکس مصر، واحد دوبلکس چین، واحد دوبلکس هند، واحد امپریال و اکونومی می‌باشد. واحدهای اقامتی پنت هاوس روم و پنت هاوس اسپا نیز از دیگر واحدهای محبوب در بین مهمانان است.

سفر به مشهد با رزرو هتل 5 ستاره

هتل بین المللی هما ۱

هتل هما ۱ مشهد در سال ۱۳۵۲ تاسیس شد. این هتل ۵ ستاره یکی از بزرگترین هتل‌های مشهد است که قدمت بسیاری در زمینه هتل‌داری و میزبانی از مهمانان عزیز را دارد. این هتل در ابتدا با نام هتل هایت فعالیت نمود و پس از انقلاب به هتل هما تغییر نام پیدا کرد.

مهمانان با رزرو هتل 5 ستاره هما 1مشهد می‌توانند لذتی فراموش‌نشدنی را تجربه نمایند. این هتل دارای ۶ طبقه و ۱۳۵ واحداقامتی است که در خیابان احمدآباد مشهد قرار دارد.

هتل هما دارای سه فاز مختلف شامل ساختمان اصلی، بخش ویلایی و بخش آپارتمانی می‌باشد که هر کدام از این فازها به تجهیزات مدرن و کاملی مجهز شده است. این هتل در سال ۱۳۹۶ به منظور رفاه حال مهمانان و ارتقاء سطح کیفی امکانات و خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت.

از امکانات و خدمات هتل هما ۱ می‌توان به چند رستوران و سالن غذاخوری، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ زمین تنیس، ترانسفر استقبال فرودگاهی، سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر امام رضا و بسیاری امکانات و خدمات دیگر اشاره نمود.

هتل هما یکی از بهترین هتل‌ های مشهد است که موقعیت مکانی عالی آن باعث شده تا دسترسی راحتی به مراکز مهم و اماکن گردشگری مشهد داشته باشد. مسافران با رزرو هتل 5 ستاره هما 1 مشهد لحظات خوشی را برای خود ثبت خواهند کرد.

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۵۶ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل قصر در سال ۱۳۹۶ در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفت.

این هتل ۵ ستاره دارای ۱۲ طبقه و ۲۲۰ اتاق و سوئیت می‌باشد که به بهترین امکانات و خدمات مجهز است. امکانات رفاهی هتل براساس استانداردهای جهانی می‌باشد‌. هتل قصر در فاصله ۸۰۰ متری از حرم مطهر قرار گرفته و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به بارگاه مطهر امام رضا علیه‌السلام دسترسی داشت.

از امکانات و خدمات هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی رایگان، اینترنت پرسرعت، رستوران با ظرفیت ۴۵۰ نفر، استخر، سونا، جکوزی، لاندری، سالن بدنسازی، صرافی، شهربازی و… اشاره نمود. با رزرو هتل 5 ستاره قصر مشهد می‌توان اقامتی لوکس را تجربه کرد.

هتل هما ۲

از دیگر هتل‌های ۵ ستاره مشهد می‌توان به هتل هما ۲ اشاره نمود که در سال ۱۳۷۵ افتتاح شد. هتل هما ۲ مشهد شامل ۵ طبقه و ۲۰۶ واحداقامتی می‌باشد. این هتل ۵ ستاره در بلوار اخوان ثالث، در یکی از مناطق آرام مشهد قرار گرفته است.

هتل هما ۲ مشهد دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس و مجهز به بهترین امکانات و خدمات رفاهی می‌باشد. تنوع واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت یک نفره، سوئیت یک خوابه با ظرفیت دو نفر، سوئیت یک خوابه، سوئیت دونفره هما کلاس و سوئیت رویال دو خوابه ویژه می‌باشد.

از امکانات هتل می‌توان به مواردی همچون رستوران با ظرفیت ۵۰۰ نفر، رستوران تابستانی، سالن‌های شیک و لوکس چند منظوره، کافی شاپ، سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا، مجموعه آبی شامل استخر، جکوزی، سونا، سالن ورزشی، پارکینگ و… اشاره نمود.

رزرو هتل 5 ستاره هما 2 مشهد، سفری دلنشین را برای مهمانان خود رقم می‌زند. هتل هما ۲ در میدان جانباز، چهارراه خیام، بلوار اخوان ثالث قرار گرفته است. هتل تا حرم مطهر امام رضا حدود ۸ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی مشهد حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

هتل سی نور مشهد

هتل پنج ستاره سی نور مشهد یکی از بهترین هتل‌های مشهد است که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این هتل لوکس دارای ۲۲ طبقه و ۲۸۶ واحداقامتی است که به بهترین امکانات و خدمات رفاهی مجهز می‌باشند.

هتل سی نور مشهد در خیابان ۱۷ شهریور مشهد واقع شده که به دلیل موقعیت مکانی خوب هتل، مهمانان دسترسی راحتی به حرم امام رضا علیه السلام خواهند داشت. این هتل چشم انداز زیبایی روبه حرم مطهر دارد.

از امکانات هتل می‌توان به ترانسفر رایگان فرودگاهی، سرویس رایگان تا حرم مطهر، روف گاردن، شارژ چای و آب معدنی، رستوران سنتی، صبحانه گرم و سرد و… اشاره نمود. مهمانان با رزرو هتل 5 ستاره سی نور می‌توانند از مجموعه آبی هتل به صورت رایگان استفاده نمایند.

تنوع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق دو تخته ویژه یک نفر، اتاق دو تخته، اتاق دونفره پرنسس، اتاق سه تخته، اتاق کانکت چهار تخته، سوئیت یک خوابه ویژه دونفر، سوئیت امپریال دونفره، سوئیت پرزیدنت دونفره می‌باشد.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پنج ستاره قصر طلایی به طور حتم یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل 5 ستاره در مشهد می‌باشد که امکانات و خدمات خود را به بهترین نحو به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل قصر طلایی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های کشور به شمار می‌رود. معماری خاص و اسلامی هتل، نمایش بی‌نظیری را از خود به اجرا در آورده است. ظاهر مجلل و قصرمانند هتل، و همین‌طور معماری و چیدمان لوکس و کاخ نشینی آن از دلایل جذب مهمانان می‌باشد.

سالن‌های سمینار، همایش و آمفی تئاتر مجهز به بهترین امکانات و پیشرفته‌ترین سیستم‌های صوتی و تصویری می‌باشد‌ که اجرای کنفراس‌ها و همایش‌های کشوری و بین‌المللی به بهترین شکل ممکن انجام می‌پذیرد.

از امکانات دیگر هتل می‌توان به مواردی همچون استخر، سونا، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن آرایشی، صرافی، کتابخانه، لاندری، ترانسفر فرودگاهی و… اشاره نمود.

هتل مدینه الرضا

هتل پنج ستاره مدینه الرضا یکی دیگر از هتل‌های لوکس مشهد است که در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز نمود. هتل مدینه الرضا دارای ۱۸ طبقه و ۲۸۸ واحداقامتی متنوع می‌باشد. مسافران با رزرو هتل 5 ستاره مشهد، اقامتی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برای خود به ثبت خواهند رساند.

امکانات و خدمات هتل شامل مواردی همچون سالن ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سه سالن جهت برگزاری مراسمات و جشن‌ها، سالن کنفرانس مجهز به امکانات صوتی و تصویری با ظرفیت ۵۰ نفر و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۵۰ نفر که یکی از بهترین سالن‌های همایش در مشهد به شمار می‌آید.

از خدمات و امکانات دیگر هتل می‌توان به کتابخانه، نمازخانه، تاکسی سرویس، خدمات معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، لاندری و خشکشویی، اتاق بازی کودکان، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و… اشاره نمود.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان از دیگر هتل‌های ۵ ستاره مشهد است که در بهترین منطقه آب و هوایی مشهد قرار دارد. فضای سبز هتل هرگونه آلودگی هوا و آلودگی صوتی را از واحدهای اقامتی هتل پردیسان دور می‌کند. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۸۰ افتتاح شد.

هتل پردیسان دارای ۱۶۲ اتاق و سوئیت می‌باشد. از ویژگی‌های مثبت هتل می‌توان به دریافت لوح جهانی هلال احمر از مرکز تحقیقات و اطلاعات پارلمان اسلامی و همچنین سازمان میراث فرهنگی و علاوه بر آن، دریافت گواهینامه بین‌المللی رضایتمندی مشتریان اشاره نمود.

تنوع واحدهای اقامتی هتل باعث شده تا مهمانان بسته به نیاز و بودجه خود اتاق موردنظر را رزرو نمایند. تنوع واحدهای هتل شامل اتاق یک تخته رویال لوکس، اتاق دو تخته توئین رویال، اتاق دو تخته دبل لوکس، اتاق سه تخته لوکس، اتاق کانکت ۴ نفره رویال و سوئیت یک خوابه دونفره لوکس اشاره نمود.

هتل پردیسان در بزرگراه کلانتری مشهد جنب پارک صدا و سیما قرار گرفته و مهمانان با رزرو هتل 5 ستاره پردیسان می‌توانند از ترانسفر فرودگاهی و سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر استفاده نمایند و سفری لذت‌بخش را در این هتل تجربه کنند.

سفر به مشهد با رزرو هتل 5 ستاره

هتل بین المللی کوثر ناب

هتل کوثر ناب در سال ۱۳۹۲ به عنوان یک هتل ۵ ستاره به بهره‌برداری رسید. این هتل در بلوار وحدت مشهد قرار گرفته است و فاصله چندانی با حرم مطهر امام رضا ندارد. مهمانان می‌توانند به راحتی به بارگاه مطهر امام رضا دسترسی داشته باشند‌.

واحدهای متنوع هتل شامل استودیو سوئیت با ظرفیت دونفر، سوپریور سوئیت ویژه دونفر، سوپریور سوئیت سه نفره، پریمیر سوئیت دو خوابه ویژه چهار نفر، آپارتمان سه خوابه ویژه شش نفر و آپارتمان امپریال فامیلی چهار خوابه برای هشت نفر می‌باشد.

واحدهای اقامتی هتل چشم‌انداز زیبای روبه حرم مطهر امام رضا دارند. مهمانان با رزرو هتل 5 ستاره کوثر ناب می‌توانند از این چشم‌انداز زیبا نهایت لذت را ببرند. این هتل لوکس شامل ۱۲ طبقه و ۱۷۴ واحداقامتی می‌باشد.

هتل ۵ ستاره کوثر ناب دارای یکی از بزرگترین لابی‌ها بوده که با ظرفیت ۲۰۰ نفر، میزبان مهمانان عزیز می‌باشد. رستوران هتل با منوی غذایی متنوع و باکیفیت، دارای 250 نفر ظرفیت است که در طبقه دوم هتل قرار دارد.

پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۱۲۰ خودرو، از امکانات ویژه هتل به شمار می‌رود. از امکانات هتل می‌توان به مواردی همچون اتاق چمدان، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدارباش، کافی شاپ، سالن بیلیارد، خدمات ویژه معلولین، خدمات باربری، ترانسفر فرودگاهی و… اشاره نمود.

گردشگران با رزرو هتل 5 ستاره کوثر ناب مشهد و اقامت در این هتل لوکس، می‌توانند سفری لاکچری را برای خود رقم بزنند. این هتل در بلوار وحدت مشهد، بین وحدت ۷ و ۹ قرار گرفته است.

سخن آخر

رزرو هتل 5 ستاره مشهد، قطعا تاثیر مستقیمی بر کیفیت اقامت گردشگران دارد. خدمات و امکانات ارائه شده توسط هتل‌های ۵ ستاره مانند هتل درویشی مشهد ، سفری خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را برای مهمانان و زائران عزیز رقم می‌زند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *