تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

تالار الماس ایران مال ، تالاری با معماری خاص 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تالار الماس ایران مال

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با تالار الماس ایران مال در تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

تالار الماس ایران مال (Almas Hall) با مساحتی حدوداً ۱۳۰۰ مترمربع، از مکان‌های به‌خصوص و جذاب در بازار بزرگ ایران مال است. در ساخت این تالار با شکل ظاهری خاص و فوق‌العاده از به‌ روزترین و پیشرفته‌ترین ویژگی های طراحی معماری سازه استفاده شده است. این قسمت به عنوان بزرگ ترین و نخستین مرکز نمایش جدیدترین پوشاک ایرانی-اسلامی در بخش شرقی این مجموعه قرار گرفته است و یکی از میدان‌های اصلی ایران مال است که از همه‌ی طبقه‌ها قابل مشاهده است.

تالار الماس ایران مال

با توجه به نقش تکمیلی تالار بازار بزرگ ایران برای ایوان بلور، ترکیب و کنار هم قرار گرفتن این دو قسمت، یک سازه خاص و استثنائی را نشان می‌دهد. اگر در جست‌وجوی معماری اصیل ایرانی-اسلامی باشید، این مجموعه محیطی مناسب برای رشد  حس زیبایی شناختی شما در بازار بزرگ ایران است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

طراحی معماری و سازه این مجموعه الهام گرفته از طرح و زوایای درخشنده‌ی الماس و بازگو کننده‌ی احساس خاص بودن و از قسمت‌های شاخص ایرانمال است و فروشگاه‌های این قسمت از بهترین مارک‌های خارجی و داخلی به حساب می‌آیند. ساخت مکانی مناسب برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها در قسمت  میانی آن در طبقه اصلی، دلیلی برای هدایت بازدیدکنندگان به داخل تالار و مشاهده‌ی معماری به‌خصوص داخل آن است.

تالار الماس ایران مال

در طراحی و ساخت ابرسازه‌ ایران‌ مال به تعبیه برخی نقاط کانونی که محل تجمع برخی برندهای خاص و به نوعی هویت‌بخش به فضا باشند توجه جدی شده است. این تالار که در تمام طبقات قابل مشاهده است، سازه‌ای است که از بیرون شبیه یک الماس طراحی شده و از نظر مهندسی دستاوردی بزرگ محسوب می‌شود.

دقیقاً به خاطر همین ویژگی کانونی بودن، بسیاری از برندهای مهم و همچنین جاذبه‌های مال در پیرامون این نقطه جاگذاری شده‌اند. از جمله می‌توان به فودکورت الماس اشاره کرد که در طبقه G1 و در کنار تالار الماس قرار دارد و همچنین برخی از مهم‌ترین برندها در حوزه‌های مختلف در کنار این تالار قرار دارند. پیست یخ ایران‌مال نیز در مجاورت تالار الماس قرار دارد. این نقطه کانونی در ضلع شمال شرقی مال واقع شده است و از طبقه G1 به محوطه شمالی مجموعه متصل است.

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *