تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مقالات آموزشی

مزایای خرید آنلاین بیمه مسافرتی: سفری بدون نگرانی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

چرا بیمه مسافرتی را آنلاین بخریم؟

خرید آنلاین بیمه مسافرتی بسیار ساده و سریع است. در این روزهای پرترافیک و شلوغ، با چند کلیک می‌توانید بیمه مسافرتی خود را به صورت اینترنتی از وب‌سایت بیمه مسافرتی دات کام خریداری کنید. بیمه‌نامه‌ای معتبر که به صورت آنی صادر می‌شود. حتما در زمانی که برای سفر آماده می‌شدید، به فکر مخاطرات سفر خود نیز بوده‌اید. گم شدن چمدان‌ها یا بیماری در سفر، پیش آمد مسئال حقوقی و خدای نکرده پیش آمد حوادث ناگوار و غیر قابل پیش‌بینی.

خب، اینجاست که خرید آنلاین بیمه مسافرتی می‌تواند به شما کمک کند. اینجا قصد داریم با گستردگی ویژگی‌های این نوع بیمه‌نامه و مزایای خرید آنلاین بیمه مسافرتی را برایتان مفصل توضیح دهیم.

مزایای خرید آنلاین بیمه مسافرتی: سفری بدون نگرانی

خرید بیمه مسافرتی: چرا اینقدر اهمیت دارد؟

بیمه مسافرتی چیست؟

بیمه مسافرتی جزء ضروریات هر سفر است. این بیمه شما را در برابر مواقع اضطراری، مثل بیماری یا از دست دادن چمدانتان، تحت پوشش قرار می‌دهد. به صورت کلی می‌توان گفت بیمه مسافرتی خسارت‌های ناشی از حوادث احتمالی بیمه‌گزاران را در مسافرت‌های خارجی، جبران می‌کند. بیمه مسافرتی برای دریافت ویزا از بعضی سفارت‌خانه‌ها الزامی است و برای سایر سفارت‌خانه‌ها نیز توصیه می‌شود. با توجه به اختلاف نرخ ارز در کشور ما و اکثر کشورهای خارجی، هزینه‌های درمان در این کشورها بسیار گران و خرید بیمه مسافرتی قبل از آغاز سفر بسیار به‌صرفه است.

مزایای خرید آنلاین بیمه مسافرتی: سفری بدون نگرانی

مزایای خرید آنلاین بیمه مسافرتی

خرید آنلاین بیمه مسافرتی به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی از خانه یا محل کار خود، بیمه‌ی مسافرتی خود را خریداری کنید. بدون هیاهوی اضافی و با امکان مقایسه طرح‌ها و پوشش‌ها و انتخاب‌های متعدد، این روش نه تنها زمان‌بر نیست بلکه فقط در چند دقیقه انجام می‌شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

همچنین امکان مشاوره آنلاین بیمه مسافرتی نیز در سایت بیمه مسافرتی دات کام فراهم شده است و شما می‌توانید قبل از خرید از کارشناسان بیمه مسافرتی راهنمایی بگیرید.

چه بیمه‌نامه‌ای برای مسافرت بخریم؟

قبل از هر چیز باید از مقصد یا مقاصد خود آگاهی کافی داشته باشیم. بعضا در سفرها ممکن از چند کشور عبور کنیم تا به مقصد نهایی برسیم در نتیجه باید بیمه‌نامه‌ای را خریداری کنیم که مسیر را تحت پوشش قرار میدهد.

برای مثال کشور کانادا با طبیعت خیره‌کننده و جاذبه‌های فراوان گردشگری، تحصیلی و سرمایه‌گذاری گزینه‌ی محبوبی برای سفرهای جهانی است. مسافرین برای سفر به کانادا می‌بایست بیمه مسافرتی کانادا را تهیه کنند.

در بیمه‌های مسافرتی سراسر نقاط دنیا به 4 منطقه کلی تقسیم‌بندی می‌گردد. در بیمه مسافرتی نام کشور مبدا ذکر نمی‌گردد بلکه منطقه مورد سفر در بیمه‌نامه ذکر می‌شود به این معنی که بیمه‌شده در تمامی آن منطقه جغرافیایی تحت پوشش بیمه مسافرتی می‌باشد. شما با انتخاب کشور مقصد خود، به صورت اتوماتیک در یکی از چهار منطقه قرار می‌گیرید و بیمه‌نامه شما صادر می‌گردد. این 4 منطقه به شرح زیر هستند:

منطقه اول: سراسر نقاط دنیا

منطقه دوم: سراسر نقاط دنیا به جز آمریکا، کانادا و ژاپن

منطقه سوم: حوزه شینگن

منطقه چهارم: خاورمیانه و حوزه خلیج فارس

بیمه مسافرتی شینگن: دسترسی آسان به اتحادیه اروپا

بیمه مسافرتی شینگن برای مسافرین کشورهای حوز ه شینگن الزامی است و البته پوشش‌های گسترده‌ای را برای مسافرین این کشورها فراهم می‌کند. حوزه شینگن شامل ۲۶ کشور اروپایی است که توافقنامه شینگن را امضا کرده‌اند و بین آنها یک منطقهٔ مشترک با قوانین و ضوابط مشترک برای مسافرت و اقامت شکل داده‌اند. کشورهای حوزه شیگن عبارتند از اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن‌اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس. هدف اصلی از تشکیل حوزه شنگن، ایجاد فضایی مشترک برای آزادی حرکت شهروندان کشورهای عضو و حرکت آسان‌تر میان آنها است.

بیمه مسافرتی چگونه به شما کمک می‌کند؟

جبران هزینه‌های پزشکی

در صورت بروز بیماری یا حادثه در سفر، بیمه مسافرتی هزینه‌های درمانی و مراجعات پزشکی را پوشش می‌دهد. این امر به شما اطمینان می‌دهد که در مواجهه با مشکلات سلامتی، نگرانی نخواهید کرد. برای آگاهی از سقف پوشش‌های بیمه مسافرتی می‌توانید به وب‌سایت بیمه مسافرتی دات کام مراجعه کنید.

جبران خسارت مالی

از دست دادن چمدان یا مواردی مانند لغو یا تأخیر پرواز ممکن است هزینه‌های مالی زیادی برای شما داشته باشد. بیمه مسافرتی این خسارت‌ها را تا حد ممکن جبران می‌کند.

دسترسی به خدمات اضطراری

هنگامی که در کشوری خارجی هستید، دسترسی به خدمات اضطراری می‌تواند چالش برانگیز باشد. کمک‌رسان فارسی زبان بیمه مسافرتی شما را هدایت می‌کند که در صورت ضرورت، بهترین خدمات برای شما فراهم شود.

خرید بیمه مسافرتی آنلاین: چگونه انجام شود؟

پس از ورود به وب‌سایت بیمه مسافرتی دات کام و انتخاب مقصد می‌توانید از روی لیست زیر گام به گام ادامه دهید:

گام اول: تحقیق و مقایسه

شروع به مقایسه طیف گسترده‌ای از طرح‌های بیمه مسافرتی آنلاین کنید. مقایسه نرخ‌ها، شرایط پوشش و امکانات اضافی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید قیمت‌های بیمه مسافرتی خود را ببینید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

گام دوم: انتخاب بیمه‌ی مناسب

با توجه به نیازهای خود، بیمه‌ای را که بهترین پوشش را ارائه می‌دهد انتخاب کنید. مطمئن شوید که شرایط و جزئیات بیمه برای شما مناسب است.

گام سوم: خرید آنلاین

بعد از انتخاب طرح بیمه مسافرتی مورد نظر، به پایان فرآیند خرید آنلاین بیمه مسافرتی نزدیک می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و پرداخت حق بیمه، فایل بیمه‌ی مسافرتی خود را دریافت خواهید کرد. همچنین لینک دانلود بیمه‌نامه را از طریق پیامک و ایمیل نیز دریافت می‌کنید.

بیمه مسافرتی آنلاین معتبر است؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت بله. امروز به سادگی و در چند دقیقه می‌توانیم بیمه مسافرتی خود را آنلاین خریداری کنیم. بیمه‌نامه‌ای معتبر که با یک QRCode یونیک صادر می‌گردد. این بیمه‌نامه الکترونیکی نیازی به مهر نداشته و مورد تائید سفارت‌ها و مراجع مربوطه می‌باشد و در هر زمانی قابل استعلام است. این موضوع در بیمه‌نامه‌های مسافرتی سامان که در سایت بیمه مسافرتی دات کام صادر می‌شوند نیز ذکر شده است.

مزایای خرید آنلاین بیمه مسافرتی: سفری بدون نگرانی

ختم کلام؛ سفر بی‌نگرانی با بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی آنلاین یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به راحتی و بدون استرس است. این فرصت را از دست ندهید و پیش از سفر خود بیمه مسافرتی مناسب را خریداری کنید.

جمع‌بندی: امنیت و آسایش در سفر

مزایای و سادگی خرید آنلاین بیمه مسافرتی را اکنون درک کرده‌اید. این روش نه تنها زمان و هزینه‌ی شما را صرفه‌جویی می‌کند بلکه امنیت و آسایش بیشتری را به سفر شما اضافه می‌کند.

سوالات متداول

۱. بیمه مسافرتی چه مواردی را پوشش می‌دهد؟

بیمه مسافرتی عموماً شامل هزینه‌های فوریت‌های پزشکی و دندانپزشکی، از دست رفتن چمدان، تأخیر یا لغو پرواز و موارد مشابه می‌شود.

۲. آیا می‌توانم بیمه مسافرتی را برای یک کشور خاص خریداری کنم؟

بله، بیمه مسافرتی‌ها معمولاً پوشش‌های مختلفی برای کشورهای مختلف ارائه می‌دهند.

۳. آیا بیمه مسافرتی آنلاین معتبر است؟

بله، بیمه مسافرتی آنلاین معتبر است و در صورت نیاز، پوشش لازم را ارائه می‌دهد.

۴. آیا می‌توانم بیمه مسافرتی را بعد از شروع سفر خریداری کنم؟

خیر، بیمه مسافرتی را حتما باید قبل از شروع سفر و درج مهر خروج از کشور خریداری کنید.

۵. آیا بیمه مسافرتی پوشش اضافی مانند ورزش‌های خطرناک را نیز ارائه می‌دهد؟

بله، بیمه مسافرتی معمولاً امکاناتی را برای ورزش‌های خطرناک نیز ارائه می‌دهد. اما مطمئن شوید که شرایط خاص و ورزش‌های موردنظرتان در بیمه تعریف شده باشند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *