تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


مهاجرت و اقامت

بهترین کشورها برای مهاجرت کدامند ؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین کشورها برای مهاجرت

در این مقاله از مقالات مهاجرت در  وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول شما را  بهترین کشورها برای مهاجرت آشنا خواهیم کردپس درادامه با ماهمراه باشید

مهاجرت چیست ؟

به معنای جابه‌جایی مردم از مکانی به مکانی دیگر برای کار یا زندگی است. مردم معمولاً به دلیل دور شدن از شرایط یا عوامل نامساعد دورکننده‌ای مانند فقر، بیماری، مسائل سیاسی، کمبود غذا، بلایای طبیعی، جنگ، بیکاری و کمبود امنیت مهاجرت می‌کنند. دلیل دوم می‌تواند شرایط و عوامل مساعد جذب‌کنندهٔ مقصد مهاجرت مانند امکانات بهداشتی بیشتر، آموزش بهتر، درآمد بیشتر، مسکن بهتر و آزادی‌های سیاسی بهتر باشد.

اگرچه مهاجرت بشر برای مدت صدها هزار سال وجود داشته و دارد. «مهاجرت» در مفهوم مدرن به حرکت و کوچ افراد از یک ملیت- کشور به کشور دیگر، که در آنجا شهروند نیستند، محسوب می‌شود. مهاجرت به‌طور ضمنی به اقامت درازمدت با مهاجرت اطلاق می‌شود توریستها و بازدید کنندگان موقتی و کوتاه مدت به‌عنوان مهاجر شناخته نمی‌شوند؛ اما با وجود این، مهاجرت فصلی کارگران و نیروی کار (به‌طور نمونه برای مدت کمتر از یک سال) اغلب به‌عنوان شکلی از مهاجرت به حساب می‌آیند. میزان جهانی مهاجرت، درشرایط کامل بالا ولی در شرایط مرتبط پایین است. بر طبق آمار تخمینی سازمان ملل متحد در حدود ۱۹۰ میلیون مهاجر بین‌المللی در سال ۲۰۰۵ وجود داشته‌است، که ۳٪ از کل جمعیت دنیا را شامل می‌شود. ۹۷٪ بقیه جمعیت دنیا در کشورها و محلهایی زندگی می‌کنند که به دنیا آمده‌اند یا به‌طور خانوادگی زندگی کرده‌اند.

مهاجرت


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

عقاید جدید درباره مهاجرت به توسعه و پیشرفت مربوط می‌شود، مخصوصاً در قرن نوزدهم میلادی به ملیت‌ها و کشورهایی با معیارهای مشخص شهروندی پاسپورت وکنترل دائم و مستمر مرزها وحدود وقانون ملیت وجود داشته‌است. شهروندی و تابعیت یک کشور- ملیت به یک نفر خارجی و بیگانه حق اقامت در آن کشور و منطقه می‌داد، ولی اقامت بخاطر مهاجر ت منوط به شرایط بود که توسط قانون مهاجر ت تعیین می‌شود. مهاجر ت بدون تأیید رسمی می‌تواند طبق این قوانین یک خلاف تلقی شود و حتی اگر آن به‌عنوان خلاف تعریف نشود، دولت‌ها معمولاً برای مهاجر ت غیرقانونی بازداشت و حبس تعیین می‌کنند. این ملیت ها- کشورها هم‌چنین مهاجر ت را یک مورد سیاسی، با تعریف وطن و تابعیت اصلی یک ملت را که به عنوان میراث شراکتی نژادی یا فرهنگی اصلی به‌شمار می‌آید، در بیشتر موارد مهاجر ت شرایط نژادی و فرهنگی مختلفی پیدا می‌کند. این مسئله باعث تنش‌های اجتماعی ترس و واهمه از خارجی و برخورد و مقابله با هویت ملی وبومی، در بسیاری از کشورهای توسعه یافته به حساب می‌آید.

حرکت به خارج از کشور می تواند یک تصمیم هیجان انگیز و تغییر دهنده زندگی باشد. اما با جهان زیر پای خود، شما کجا را انتخاب می کنید که بروید؟ هر کدام از ترجیحات شما – امنیت ، ارزانی ، سرزندگی – پیشنهادات ما از سراسر جهان است.

Australia – استرالیا

استرالیا مقصدی دوست داشتنی برای بریتانیایی ها است که به دنبال رفتن به خارج از کشور هستند، اما همچنین مهاجران بسیاری از کشورهای دیگر به خاطر آب و هوای فوق العاده خود، سبک زندگی لذت بخش و کیفیت عالی زندگی ، به خود جذب می کند. جای تعجب نیست که سه شهر بزرگ استرالیا – پرت، آدلاید و ملبورن – به عنوان بعضی از سرزنده ترین شهرهای جهان شناخته می شوند.

بهترین کشورها برای مهاجرت
بهترین کشورها برای مهاجرت

Mexico – مکزیک

مکزیک یک مقصد مورد علاقه در بین بازدید کنندگان و مهاجران است، و به نظر می رسد که برای مدت ها همینطور باقی مانده است. بعد از همه این ها، هزینه پایین زندگی و آب و هوای گرم (بسته به جایی که شما زندگی می کنید، البته) باعث می شود که کنار گذاشتن آن سخت شود. به علاوه فرهنگ صلح آمیز مکزیک را به یکی از بهترین مکان های جهان برای ایجاد یک خانواده تبدیل می کند. مکزیک یکی از مقرون به صرفه ترین مکان ها برای زندگی است.

بهترین کشورها برای مهاجرت
بهترین کشورها برای مهاجرت

Iceland – ایسلند

ایسلند فقط دارای لحظه های ناب برای Instagram ، با جذابیت های طبیعی فوق العاده و چشم اندازهای تصویری کامل، نیست بلکه با توجه به شاخص جهانی صلح 2017، ایسلند یک مکان فوق العاده مسالمت آمیز برای زندگی است . در حقیقت، خطرات امنیتی در ایسلند “غیر قابل توجه” در نظر گرفته می شوند (همانطور که در بسیاری از کشورهای دیگر اروپای شمالی نیز چنین است مانند فنلاند).

بهترین کشورها برای مهاجرت
بهترین کشورها برای مهاجرت

Canada – کانادا

برای کسانی که میخواهند به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنند و راحتی و امنیت از همه چیز مهم تر باشد، کانادا جای مناسبی است. همانند ایسلند، کانادا به عنوان یکی از مسالمت آمیز ترین کشورهای جهان شناخته شده است و علاوه بر این، دارای سه شهر است که به عنوان سرزنده ترین شهرهای جهان شناخته می شوند و  عبارتند از کلگری، تورنتو و ونکوور. ونکوور یکی از شهرهای فوق العاده سرزنده است.

بهترین کشورها برای مهاجرت
بهترین کشورها برای مهاجرت

Finland – فنلاند

اگر آرامش و صلح در کانادا و ایسلند برای شما کافی نیست و شما در مورد امنیت شخصی خودتان نگران هستید! نمیتوانید جایی بهتر از فنلاند پیدا کنید. فنلاند، امن ترین کشور در جهان است ! همچنین فنلاند دارای یکی از شهرهای پرطرفدار و سرزنده دنیا در پایتخت خود است، هلسینکی.

بهترین کشورها برای مهاجرت
بهترین کشورها برای مهاجرت

Norway – نروژ

نگران نباشید، ورودی های نوردیک خیلی زود پر خواهند شد (برای کسانی که آب و هوای سرد را دوست ندارند)، اما نروژ بسیار سرزنده، امن و … شهوت انگیز است. بله، نروژ، به همان اندازه ای که امن است، شهوت انگیزترین کشور جهان نیز است!

بهترین کشورها برای مهاجرت
بهترین کشورها برای مهاجرت

Germany – آلمان

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت آلمان است اما آلمان مراحل بسیار سخت برای اقامت دائم، با شهر پایتخت مدرن، و مقصد های شگفت انگیز خود، دارد. هامبورگ، در بخش شمالی کشور، یکی از پرطرفدارترین و سرزنده ترین شهرهای جهان محسوب می شود و معماری شهر مونیخ نفس گیر است.

بهترین کشورها برای مهاجرت
بهترین کشورها برای مهاجرت

New Zealand – نیوزیلند

اگر شما به اروپا فکر نمی کنید، نظرتان در مورد یک کشور در طرف دیگر جهان چیست ؟ محیط زیست طبیعی نیوزیلند بی نظیر است و میراث پروردگار حلقه ها برای برخی افراد به اندازه کافی است.

بهترین کشورها برای مهاجرت
بهترین کشورها برای مهاجرت

Malaysia – مالزی

برای مهاجران مسلمان که به دنبال مکان ایده آل برای زندگی هستند، مالزی باید در لیست کوتاه قرار گیرد، چرا که به عنوان بهترین مقصد مسافران مسلمان شناخته شده است. این به این معنی است که 60 درصد جمعیت به عنوان مسلمان شناخته می شوند. علاوه بر این فوق العاده زیبا است و غذاهای زیادی از گزینه های حلال دارد! چه چیز آن را نمی توان دوست داشت ؟

Namibia – نامیبیا

برای تغییر گام های خود و تغییر قاره، چرا نامیبیا (کشوری در جنوب آفریقا) را در نظر نمی گیرید؟ به طور خاص، شهر ویندهوک، یکی از ارزان ترین شهرها در جهان انتخاب شده است . به علاوه، Namibia دارای چشم اندازهای بیابانی جادویی و حیات وحش متنوع است که برخی ممکن است بگویند برای خانواده سلطنتی مناسب است! نامیبیا زیبایی های طبیعی خیره کننده ای دارد.

Costa Rica – کاستاریکا

در نهایت ،کاستاریکا ، شادترین کشور در جهان است. کاستاریکا به عنوان یکی از کشورهای دوستدار محیط زیست جهان یکی از کشورهای مورد علاقه مهاجران دوستدار طبیعت است. همچنین به خاطر هیچ رفتار تبعیض آمیز با بچه ها عالی است، و در کنار مکزیک به عنوان یکی از مکان های برتر در جهان برای ایجاد یک خانواده رتبه بندی شده است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *