تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
کیش

برای عکاسی در کیش کجا برویم ؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

چه یک عکاس حرفه‌ای باشید و چه از علاقه‌مندان به عکاسی، کیش جاذبه‌های خیره‌کننده‌ای دارد که می‌توان در آن‌ها عکس‌هایی ماندگار و دیدنی گرفت. با داشتن کمی ذوق هنری و مهارت عکاسی می‌توانید عکس‌های شگفت‌انگیزی را در این جزیره مرجانی ثبت کنید. در این مقاله بهترین مکان‌ها برای عکاسی در کیش را برای ثبت خاطرات به‌یادماندنی در این جزیره جذاب به شما معرفی می‌کنیم.

۱. برج ایفل کیش

شاید تعجب کنید اگر بدانید یک نمونه از برج ایفل در جزیره کیش وجود دارد. این برج که با الهام از برج ایفل که نماد فرانسه است ساخته شده، سروصدای زیادی ایجاد کرده است. برج ایفل کیش اگرچه یک دهم اندازه اصلی است، اما فرصتی عالی برای کسانی که همیشه آرزوی عکس گرفتن در کنار این بنای معروف را داشته‌اند، فراهم می‌کند. علیرغم اینکه برج ایفل کیش اخیراً افتتاح شده است، به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین نقاط عکاسی در کیش تبدیل شده است.

عکاسی در کیششما هم اگر از دوستداران برج ایفل هستید و دوست دارید در کنار این برج دیدنی عکس داشته باشید، می‌توانید با خرید بلیط هواپیما از هر جای ایران به مقصد کیش، مثلاً با خرید بلیط شیراز کیش به این جزیره بیایید و با این نمونه از برج ایفل عکس یادگاری بیندازید.

۲. پارک آهوان کیش

پارک آهوان کیش به خاطر مناظر زیبای خود مشهور است و بهترین انتخاب برای عکاسی در کیش است. این پارک دارای یک محیط طبیعی بکر است و آهوهای زیبا را در خود جای داده است. بااین‌حال، حفظ فاصله معینی از آهوها برای جلوگیری از ترساندن آن‌ها مهم است. اگر به عکاسی از حیات‌وحش علاقه دارید، پارک آهوان کیش مکان مناسبی برای شماست.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

۳. پارک دلفین کیش

پارک دلفین‌ها یکی از برترین نقاط کیش برای گرفتن عکس است. این پارک برای خانواده‌هایی که بچه دارند بسیار مناسب است، زیرا این پارک جایگاه موجودات زیبایی مانند دلفین‌ها و پنگوئن‌ها است. این پارک فضای لذت‌بخشی را برای خانواده‌هایی که از کیش بازدید می‌کنند فراهم می‌کند. اگر با عکاسی آشنایی ندارید، نگران نباشید! می‌توانید به غرفه عکس پارک مراجعه کنید و از آن‌ها بخواهید عکس شما را بگیرند. کسانی هم که مهارت‌های عکاسی یا ذوق هنری دارند، می‌توانند تصاویر خیره‌کننده‌ای را با کمی خلاقیت بدون هیچ هزینه‌ای ثبت کنند.

۳. خانه بومیان کیش

برای کسانی که به دنبال درک ماهیت زندگی محلی در جزیره هستند، خانه بومیان کیش یک بازدید ضروری است. این خانه قدیمی که زمانی متعلق به یکی از تاجران برجسته کیش بود، اتاق‌های مختلفی را با معماری منحصربه‌فرد به نمایش می‌گذارد که سوژه‌ای عالی برای عکاسی در کیش است. هر اتاق از این خانه، نمایانگر جنبه متفاوتی از فرهنگ جزیره است. علاوه بر این، صنایع‌دستی، غذاهای محلی و دریایی که در اینجا یافت می‌شوند، سوژه‌های فوق‌العاده‌ای برای عکاسی می‌سازند. هزینه‌ی ورودی این خانه 40000 تومان است.

عکاسی در کیش۴. گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان کیش فرصتی بی‌نظیر برای ثبت عکس‌های خاطره‌انگیز در حین آموزش به کودکان است. بچه‌های خود را به این قسمت ببرید و آن‌ها را با مجسمه‌های مختلفی را که هنرمندان و سیاستمداران ایرانی ازجمله پروین اعتصامی، امیرکبیر، جلال آل احمد، شهریار و حسین بهزاد را به تصویر می‌کشند، آشنا کنید. این افراد نقش اساسی در پیشرفت فرهنگ و علم و ادب سرزمینمان داشته‌اند. در کنار مجسمه‌ها عکس یادگاری بگیرید و در فضای هنری این مکان غرق شوید. توصیه می‌کنیم برای لذت بردن از نورپردازی ویژه این مکان، بازدید از گذر هنرمندان کیش را شبانه انجام دهید.

۵. محله صفین

محله صفین از مناطق قدیمی و کم تردد این جزیره است که حتماً برای عکاسی در کیش باید به آن مراجعه کنید. در میان مراکز خرید شلوغ و مکان‌های تفریحی، افراد کمی برای گشت‌و‌گذار در این محله عرب‌نشین وقت می‌گذارند. بااین‌حال، اگر می‌خواهید از محیط شهرهای بزرگ و مدرن مثل مشهد، تهران، اصفهان و غیره دور شوید و صمیمیت و مهربانی بومیان جزیره را تجربه کنید، محله صفین را فراموش نکنید.

این منطقه، بینشی از زندگی مردم محلی و روال زندگی روزانه آن‌ها ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید از بازار عرب کیش یا بازار صفین که هر دو در محله صفین واقع شده‌اند دیدن کنید و با عکاسی فضای سنتی این بازارها را به تصویر بکشید. توصیه می‌کنیم قبل از خرید بلیط کیش مشهد یا خرید بلیط از کیش به هر نقطه دیگری برای بازگشت، حتماً از این محله دیدن کنید تا با جلوه ویژه‌ای از زندگی جنوبی در جزیره کیش آشنا شوید.

۶. کشتی یونانی

کشتی یونانی یکی دیگر از نقاط فوق‌العاده برای عکاسی در کیش است. با تصویر پس‌زمینه این کشتی شگفت‌انگیز می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای عکس‌های خاطره‌انگیز ثبت کنید. برای عکاسی از کشتی یونانی، به خیابان جهان، نزدیک ساحل جنوبی جزیره بروید. اگرچه به دلیل فرسودگی دیگر امکان کاوش در فضای داخلی کشتی وجود ندارد، اما همچنان می‌توانید آن را در روز یا شب تماشا کنید و عکس‌های یادگاری زیبایی با کشتی باشکوه یونانی بگیرید.

عکاسی در کیش۷. باغ راه ایرانی

یکی از دیدنی‌ترین نقاط کیش برای علاقه‌مندان به تاریخ و بناهای تاریخی، باغ‌راه ایرانی است. این باغ با وسعت 32 هکتار دارای دروازه‌های پرآذینی است که در ساخت آن از مهم‌ترین گنجینه‌های ملی ایران الهام گرفته شده است. این دروازه‌های باشکوه، فواره‌های آرام، محیط فریبنده و باغ‌های پرشکوفه در فصل بهار، این باغ را به مقصدی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به تاریخ و تمدن ایران تبدیل کرده است. فرصت ثبت عکس‌های خیره‌کننده در این باغ دلربا را از دست ندهید.

۸. قلعه جنی

قلعه جنی ممکن است مکان رمانتیک یا زیبا برای عکاسی در کیش نباشد، اما تجربه هیجان‌انگیزی را برای افراد شجاع ارائه می‌دهد. قدمت این قلعه به دهه چهل برمی‌گردد و به‌عنوان ژاندارمری جزیره از آن استفاده می‌شده است. مردم محلی نام قلعه جنی را بر آن گذاشته‌اند، زیرا برخی ادعا می‌کنند صداهای وهم‌آوری را در شب از داخل قلعه شنیده‌اند. قلعه ورودی ندارد، بنابراین می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای عکس بگیرید. اگر برای این چالش ترسناک آماده هستید، از قلعه جنی بازدید کنید.

۹. پارک درخت سبز

در میان برترین نقاط عکاسی در کیش، پارک درخت سبز کیش که در گذشته دره پرتغالی‌ها نامیده می‌شد، جایگاه ویژه‌ای دارد. این پارک که زمانی با درختی باشکوه و صد ساله آراسته شده بود، بازدیدکنندگانی را جذب می‌کرد که به توانایی آن برای خوش‌شانسی و برآورده کردن آرزوهای خود ایمان داشتند. متأسفانه به دلیل سهل‌انگاری و هرس نادرست این درخت نمادین از بین رفته است. درخت سبز کیش با بیش از 500 سال قدمت به‌عنوان پس‌زمینه‌ای جذاب برای عکاسان عمل می‌کرد.

۱۰. ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل مکانی لذت‌بخش برای علاقه‌مندان به عکاسی در کیش است. به‌خصوص اگر با همسرتان هستید، فضای رمانتیک این ساحل که با درختان نارگیل مزین شده است، شما را مجذوب خود خواهد کرد. زیبایی عکس‌هایی که در اینجا می‌گیرید به مهارت‌های هنری و خلاقیت شما بستگی دارد. با گرفتن عکس‌های خیره‌کننده در هنگام غروب، فضایی دوست‌داشتنی و رمانتیک ایجاد کنید.

اگر به دنبال یک پس‌زمینه تماشایی برای عکاسی هستید، بدون مراجعه به ساحل درختان نارگیل، از کیش خداحافظی نکنید. توصیه می‌کنیم، زمانی که مطمئن شدید در اکثر نقاط دیدنی جزیره عکاسی انجام داده‌اید، می‌توانید با خرید بلیط کیش اصفهان یا بلیط مشهد، تهران و سایر شهرها به خانه خود بازگردید.

کلام آخر

جزیره جذاب و دیدنی کیش علاوه بر مکان‌ های تفریحی، مراکز خرید و سواحل تماشایی، نقاط متعددی برای عکاسی دارد. بهترین لوکیشن‌ های عکاسی در کیش را در این مقاله به شما معرفی کرده‌ایم. اگر قصد دارید به‌زودی از این جزیره زیبا دیدن کنید، عکاسی در این مکان‌ها را فراموش نکنید. امیدواریم در سفر به جزیره مرجانی کیش از این فرصت استفاده کرده و لحظات زیبایی را خلق کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *