تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
جهانگردی

لوکس ترین پیست های اسکی جهان را بیشتر بشناسید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پیست های اسکی جهان

اگر تجمل و راحتی رویایی است که در یک زمستان به دنبال آن هستید، پس با این مقاله که در مورد لوکس ترین پیست های اسکی جهان است همراه شوید! از بهترین رستوران‌ها با غذاهای لذیذ گرفته تا اسپاهای لوکس با خدمات فوق‌العاده، این استراحتگاه‌های لوکس همه‌چیز را با هم دارند.

حتماً دلیلی وجود دارد که افراد مشهور هرساله به این مقاصد اسکی می‌روند. کارکنان این مراکز می‌دانند چطور مطمئن شوند که مهمانانشان راحت‌ترین تعطیلات زندگی را تجربه می‌کنند. در حقیقت اولویت در لوکس ترین پیست های اسکی جهان ارائه راحتی و خدمات لوکس اقامتی است و در رتبه دوم به ارائه خدمات ساکی و اسنوبرد می‌پردازند.

لاکچری ترین پیستهای اسکی جهان

هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی دیدن مناظر و انجام اسکی در برخی از بهترین پیست های اسکی در جهان لذت‌بخش نیست. چه به دنبال مناظر خیره‌کننده باشید و چه به دنبال بهترین امکانات رفاهی باشید، این استراحتگاه‌ها همه‌چیز را دارند. در ادامه برخی از نقاط موردعلاقه ما برای تعطیلات اسکی لوکس را به شما معرفی می‌کنیم.

1.     آسپن هایلندز، کلرادو، ایالات متحده

یکی از منحصربه‌فردترین پیست های اسکی در آمریکای شمالی، آسپن میزبان برخی از مجلل‌ترین هتل‌ها و استراحتگاه‌های این کشور است و مطمئناً تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد. از اسکی و اسنوبرد در سطح جهانی گرفته تا رستوران‌های شگفت‌انگیز و زندگی شبانه بی‌نظیر.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برخی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در آسپن در طول زمستان عبارت‌اند از:

·        The Little Nell: این هتل لوکس پنج ستاره امکانات اسکی و اسکی را برای مهمانان فراهم می‌کند و دارای یک استخر آب گرم روباز و جکوزی است.

·        استراحتگاه St. Regis Aspen: دارای جکوزی در فضای باز، استخر روباز گرم، اسپا است.

·        هتل جروم: یک نقطه عطف در ارائه خدمات لوکس در شهر است که از سال ۱۸۸۹ تأسیس‌شده و همچنان به ارائه خدمات مجلل با جذابیت دنیای کلاسیک ادامه می‌دهد.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

2.     دره ایزر، فرانسه

بر اساس نظرسنجی‌ها، گران‌ترین پیست اسکی در فرانسه برای اقامت، اجاره اسکی و عبور آسانسور، دره ایزر است. دره ایزر که در رشته‌کوه‌های آلپ فرانسه قرار دارد، دارای بیش از ۳۰۰ کیلومتر پیست است که به طرز ماهرانه‌ای سازمان‌دهی و به‌خوبی نگهداری می‌شوند. علاوه بر این، تعداد زیادی اردوهای خارج از پیست برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای پرماجرا هستند وجود دارد.

هنگامی‌که صحبت از اسکی به میان می‌آید، در دره ایزر چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از کلبه‌های کوهستانی دنج گرفته تا بارها و کلوپ‌های شبانه شیک. فرقی نمی‌کند به دنبال ورزش و اسکی در دامنه کوه باشید یا تنها بخواهید از مناظر کوهستانی خیره‌کننده لذت ببرید، دره ایزر مکان مناسبی برای انجام این کار است.

ازجمله بهترین هتل‌های این دره عبارت‌اند از:

·        Le Refuge de Solaise: دسترسی به اسکی و استخر، باشگاه بدن‌سازی و سونا.

·        Hôtel Avenue Lodge: دارای اسپا و استخر سرپوشیده با خدمات کامل و همچنین سرویس اتاق ۲۴ ساعته.

·        Le Yule Hotel & Spa: دارای یک استخر سرپوشیده مجلل و مرکز تناسب‌اندام است.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

3.     کورتینا دآمپزو، ایتالیا

اگر به دنبال تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در یک پیست اسکی لوکس هستید، از کورتینا دی آمپزو چشم‌پوشی نکنید. این منطقه انحصاری در کوه‌های آلپ ایتالیا به خاطر اقامتگاه‌های مرتفع، اسکی در سطح جهانی و مناظر خیره‌کننده مشهور است.

چه در قله‌های باشکوه دولومیت‌ها به پیاده‌روی و یا کوهنوردی بپردازید یا در کنار شومینه در کلبه خود نوشیدنی بنوشید، یک سفر زمستانی به کورتینا دی آمپزو مطمئناً احساس رهایی فوق‌العاده‌ای را در شما ایجاد می‌کند.

تعدادی از بهترین هتل‌های کورتینا دی آمپزو عبارت‌اند از:

·        کریستالو، مجموعه لوکس استراحتگاه و اسپا: خدمات پنج ستاره و امکانات رفاهی با مناظر زیبا.

·        استراحتگاه اسپای کوهستانی فالوریا: به‌تازگی بازسازی‌شده، با یک استخر سرپوشیده بزرگ.

·        استراحتگاه اسپا روزاپترا: مناظر افسانه‌ای بر فراز آمپتزو دولومیت.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

4.      دریاچه تاهو، ایالات‌متحده

دریاچه تاهو با قله‌های پوشیده از برف و آب‌های بکر، واقعاً مکانی منحصربه‌فرد است؛ اما چیزی که آن را بیش‌ازپیش خاص می‌کند این است که یکی از مجلل‌ترین پیست های اسکی در جهان است.

از اسپاهای درجه یک جهانی گرفته تا زمین‌های گلف برای بازی در سطح قهرمانی، هیچ کمبودی در فعالیت‌ها و امکانات رفاهی برای لذت بردن در دریاچه تاهو وجود ندارد؛ بنابراین اگر به دنبال یک سفر زمستانی هستید که از سر تا پا شما را غرق در خوشی کند، حتماً دریاچه تاهو را به لیست خود اضافه کنید.

·        Ritz-Carlton Lake Tahoe: ورود به پیست اسکی، دسترسی به پیست اسکی و خدمات ارائه خدمات درجه یک.

·        Edgewood Tahoe Resort: هتل مدرن با آبگرم خوب و دسترسی خصوصی به ساحل.

·        ریزورت زالانتا: این هتل آپارتمان دریاچه تاهو تنها ۲۰۰ متر با یک گوندولا فاصله دارد و یک استخر روباز دارد.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

5.      شامونی (Chamonix)، فرانسه

سطح مهارت شما در انجام اسکی هر چه باشد، شامپونی یک مقصد عالی برای اسکی‌بازان است. اسکی و اسنوبرد در سطح جهانی را ارائه می‌دهد.

این شهر تفریحی به خاطر هتل‌های سطح بالا، رستوران‌ها با غذاهای لذیذ و فروشگاه‌های لوکسش نیز شهرت دارد. سوار تله‌کابین Aiguille du Midi شوید و برای تماشای منظره‌ای شگفت‌انگیز از کوه‌های آلپ فرانسه، وارد جعبه تماشای شیشه‌ای شوید.

در اینجا چند تا از هتل‌های عالی شامپونی را به شما معرفی می‌کنیم:

·        Le Hameau Albert 1er: دارای رستوران ستاره‌دار میشلین و استخر رو به مون بلان.

·        کلبه ویلایی خصوصی: با استخر سرپوشیده، باشگاه بدن‌سازی و اسپا.

·        هتل Mont Blanc Chamonix: نزدیک به تله‌کابین Aiguille du Midi، با اسپا و استخر روباز.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

6.      استراحتگاه بیور کریک، کلرادو، ایالات‌متحده

اگر به دنبال یک پیست اسکی مجلل هستید که اسکی در سطح جهانی و مناظر کوهستانی خیره‌کننده را ارائه دهد، بیور کریک مکان مناسبی برای شماست. این پیست اسکی در قلب رشته‌کوه‌های راکی کلرادو قرار دارد و چیزهای مختلفی برای ارائه به همه دارد، از دامنه‌های چالش‌برانگیز گرفته تا روستاهای زیبا.

بیور کریک همچنین دارای بهترین مکان‌های اسکی در کشور است که آن را برای کسانی که می‌خواهند تجمل را با ورزش‌های زمستانی تجربه کنند، عالی است.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

7.     کورشول ۱۸۵۰، فرانسه

وقتی صحبت از استراحتگاه‌های اسکی لوکس به میان می‌آید، کورشول که در سال 1850 ساخته‌شده است، یکی از مقاصد به‌شدت تحسین‌شده در جهان است. با مجموعه چشمگیر امکانات رفاهی، به‌راحتی می‌توان فهمید که چرا این استراحتگاه کوهستانی فرانسوی در بین مسافران بسیار محبوب است.

فرودگاه کورشول با ارتفاع ۲۰۱۴ متر از سطح دریا، بلندترین باند فرودگاه اروپا است. این هواپیما از جت‌های خصوصی و هواپیماهای سبک استقبال می‌کند و دسترسی به کورشول ۱۸۵۰ را بسیار آسان می‌کند.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

8.     پارک سیتی، یوتا، ایالات متحده آمریکا

پیست های اسکی بی‌شماری برای انتخاب وجود دارد، اما چرا پارک سیتی یکی از مجلل‌ترین آن‌هاست؟ این استراحتگاه واقع در کوه‌های خیره‌کننده یوتا واساچ، هر چیزی را که یک مسافر لوکس می‌خواهد ارائه می‌کند.

یوتا که به‌عنوان بزرگ‌ترین منطقه دارای برف روی زمین شناخته می‌شود، به خاطر اسکی پودری عمیق خود مشهور است. مناظر خیره‌کننده از قله‌ها و دره‌های اطراف را اضافه کنید و به‌راحتی متوجه شوید که چرا این استراحتگاه تا این حد محبوب است. اگر به دنبال یک استراحت زمستانی هستید که هم لوکس و هم فراموش‌نشدنی باشد، پارک سیتی باید در صدر لیست شما باشد!

·        Stein Eriksen Lodge: اتاق‌خواب‌های مجلل بزرگ و اجاره خانه به همراه طیف وسیعی از گزینه‌های غذاخوری مانند Stein Alpenglobes برای غذاخوری خصوصی در فضای باز.

·        St. Regis Deer Valley: ورود به اسکی، دسترسی به اسکی و رستوران RIME که غذاهای مدرن آمریکایی سرو می‌کند.

·        Montage Deer Valley: دارای فضای آبگرم به وسعت ۳۵۰۰۰ فوت مربعی و مناظر خیره‌کننده از دامنه‌ها.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

9.     گستاد، سوئیس

کارهای عالی زیادی برای انجام در گستاد وجود دارد، از اسکیت روی یخ گرفته تا گشت‌وگذار در بوتیک‌های لوکس در خیابان اصلی کلاس. اسکی این منطقه در سطح جهانی است، با ۹۰ کیلومتر شیب که برای اسکی‌بازان در سطح متوسط ایدئال است. در کل پنج منطقه برای اسکی در گستاد وجود دارد که عبارتند از: Rinderberg، Wasserngra، Wispile، Eggli و Glacier 3000

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

10. ویسلر بلککام، کانادا

ویسلر یکی از بهترین پیست‌های اسکی در کانادا، از هتل‌های درجه یک گرفته تا غذاخوری‌های عالی و فرصت‌های باورنکردنی اسکی را به مسافرین خود ارائه می‌دهد. شما هرگز کارهایی را که باید در ویسلر انجام دهید نمی‌توانید به پایان برسانید!

ویسلر که در کوه‌های ساحلی قرار دارد، به خاطر اسنوبرد، اسکی در سراشیبی و اسکی بک‌کانتری معروف است.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

11.  سنت موریتز، سوئیس

سنت موریتز که به خاطر فیلم‌برداری سکانس تعقیب و گریز اسکی در فیلم جاسوسی که مرا دوست داشت جاودانه شد، از آن زمان تاکنون زرق‌وبرق خود را از دست نداده است. این روزها ستاره‌هایی مانند کیت ماس و کلودیا شیفر را می‌توان در بارها و رستوران‌های پرزرق‌وبرق سنت موریتز دید.

همان‌طور که از یکی از لوکس ترین پیست های اسکی جهان انتظار دارید، هتل‌های پنج ستاره زیادی در سنت موریتز وجود دارد. برخی از بهترین‌ها عبارت‌اند از:

·        Badrutt’s Palace Hotel: شما می‌توانید با اقامت در این هتل انتخابی از میان ۷ رستوران ۵ ستاره داشته باشید.

·        Carlton House St Moritz: دارای ۲ استخر سرپوشیده و ۱ استخر آب گرم در فضای باز است.

·        Grand Hotel des Bains Kempinski: دسترسی نزدیک به آسانسورهای اسکی و خدمات استثنایی.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

12.  دریاچه لوئیز، کانادا

جاسپر یکی از مجلل‌ترین پیست های اسکی کانادا است. این شهر جذاب که در نزدیکی بنف در رشته‌کوه‌های راکی کانادا قرار دارد، توسط کوه‌ها، یخچال‌های طبیعی، جنگل‌ها و رودخانه‌ها احاطه‌شده است.

با کوه‌های باشکوه و آب‌های فیروزه‌ای خیره‌کننده‌اش، جای تعجب نیست که این مکان، مغناطیسی برای دوستداران طبیعت از سراسر جهان باشد. اسکی و اسنوبرد ورزش‌های زمستانی محبوب پارک ملی جاسپر هستند و پس از سپری کردن یک روز در دامنه‌ها، مهمانان می‌توانند در یکی از هتل‌ها و رستوران‌های مجلل در دریاچه لوئیز و بنف در نزدیکی آن استراحت کنند.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

13.  زرمات، سوئیس

زرمات یکی از لوکس ترین پیست های اسکی جهان است و تعداد زیادی اقامتگاه و خدمات لوکس را ارائه می‌دهد. چه به دنبال یک کلبه کوهستانی روستایی باشید یا یک هتل پنج ستاره، آنچه را که به دنبالش هستید در زرمات پیدا خواهید کرد.

به‌علاوه، با بیش از ۲۰۰ کیلومتر پیست سازمان‌دهی شده، می‌توانید اسکی و اسنوبرد زیادی را در اینجا داشته باشید.

·        کلبه نپوموک: آپارتمان بزرگ با منظره ماترهورن و استخر روباز خصوصی.

·        کاخ مونت سروین: دارای موقعیت مرکزی و یک استخر و آبگرم عالی.

·        Riffelalp Resort: دارای استخر روباز برای استراحت پس از یک روز طولانی و عالی در دامنه‌ها کوه است.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

14.  استراحتگاه کوهستانی جکسون هول، وایومینگ، ایالات‌متحده

جکسون هول واقع در تتونز باشکوه، بافاصله ۵۷ مایلی از پارک ملی یلوستون، یکی از لوکس ترین پیست های اسکی در جهان است. چه به دنبال اقامتگاه‌های مجلل، غذاهای لذیذ، خدمات درجه یک یا هر چیز دیگری که به تعطیلات اسکی دلپذیر کمک می‌کند، جکسون هول همه‌چیز را در اختیار شما قرار خواهد داد.

مناطق اسکی در جکسون هول که به خاطر برف پودری ریزش شناخته‌شده است، به لطف تله‌کابین Sweetwater و تراموا هوایی به‌راحتی قابل‌دسترسی است. طیف خوبی از شیب‌های مبتدی، متوسط و حرفه‌ای در این پیست اسکی با کلاس جهانی وجود دارد.

در ادامه با چند مورد از بهترین مکان‌ها برای اقامت در جکسون هول آشنا خواهید شد:

·        Four Seasons Resort Jackson Hole: این استراحتگاه مجلل دارای کازینو و دسترسی اسکی به بیرون است.

·        سه مسیر خرس: خانه خصوصی با فضای حداکثر ۸ نفر و جکوزی خصوصی.

·        تتون کوهستان و اسپا: دارای ۵ جکوزی، موقعیت عالی در دهکده تتون و اقامتگاه‌های مجلل.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان 

15. وربیر، سوئیس

بهترین روستا برای اسکی‌بازان حرفه‌ای است. وربیر یک دهکده کوهستانی زیبا در کوه‌های آلپ سوئیس است. علیرغم شهرت آن به لوکس بودن، حال و هوای دوستانه و اسکی عالی دارد! باشگاه فارم یکی از پر جنب‌وجوش ترین کلوپ‌های شبانه است.

از نظر اقامت وربیر، بسیاری از افراد اقامت در کلبه‌های مجلل را انتخاب می‌کنند، اما هتل‌های لوکس خوبی نیز در این منطقه وجود دارد.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

16.  کیتزبوهل، اتریش

کیتزبوهل، یکی از زیباترین استراحتگاه‌های اسکی در جهان، یک مقصد تابستانی عالی است. پادشاه انگلستان، ادوارد هشتم در سال ۱۹۲۸ از آن بازدید کرد و این منطقه بین جت ستترها بسیار محبوب شد.

کیتزبوهل علاوه بر اسکی در سراشیبی، به خاطر مسیرهای ناب برای اسکی و اسکیت کراس کانتری معروف است.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

17. نیسکو، ژاپن

این اقامتگاه مجلل در ژاپن به‌طور فزاینده‌ای در بین جت ستترهای بین‌المللی محبوب است. نیسکو به دلیل برف سبک و کرک مانند خود شناخته‌شده است و بهترین فصل برای سفر به این منطقه از اواخر نوامبر تا اوایل ماه مه است.

در یک چشمه آب گرم طبیعی به اقامتگاه خود برگردید و پس از سپری کردن یک روز در دامنه‌ها از سوشی تازه لذت ببرید.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

18.  سنت آنتون، اتریش

سنت آنتون یکی از لوکس ترین پیست های اسکی جهان است. با داشتن مناظر خیره‌کننده کوهستانی، امکانات درجه یک و فعالیت‌های فراوانی که ارائه می‌شود، جای تعجب نیست که این اقامتگاه موردعلاقه مسافران لوکس پسند باشد.

از اسکی و اسنوبرد عالی گرفته تا درمان‌های آبگرم آرامش‌بخش و سرگرمی‌های آپر اسکی، چیزی برای لذت بردن هر سلیقه‌ای در سنت آنتون وجود دارد و این موضوع آن را به مقصدی عالی برای تعطیلات زمستانی مسافران تبدیل می‌کند.

برخی از بهترین هتل‌های لوکس در سنت آنتون عبارت‌اند از:

·         Arlberg Hospiz Chalet Suiten: سرویس ۵ ستاره و مجموعه شراب معروف در زیر رستوران Hospiz Alm.

·         Himmlhof: یک بوتیک هتل لوکس کوچک با استقبال گرم.

·         هتل سلامت و زیبایی Alte Post: دسترسی به اسکی و اسپای مجلل با استخر سرپوشیده.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

19.  ویل، ایالات متحده

ویل در بالای کوه کلرادو قرار دارد و یکی از لوکس ترین پیست های اسکی جهان است. این شهر تفریحی دارای هتل‌های پنج ستاره، فروشگاه‌های لوکس و رستوران‌هایی با غذاهای لذیذ است.

ویل یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های اسکی با ۵۳۱۷ هکتار زمین قابل اسکی است. بازدیدکنندگان می‌توانند از انواع فعالیت‌ها ازجمله اسکی، اسنوبرد و اسکیت روی یخ لذت ببرند. علاوه بر این، ویل خاستگاه موزه ورزش‌های برفی کلرادو و تالار مشاهیر است.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

20.  لخ، اتریش

این شهر جذاب در کوه‌های آلپ اتریش یکی از لوکس ترین پیست های اسکی در جهان است. از دوهای سیاه چالش‌برانگیز گرفته تا مسیرهای صلح‌آمیز اسکی کراس کانتری، چیزی برای ارائه به هر سلیقه‌ای دارد. از همه مهم‌تر، محیط زیبای روستای کوهستانی آن، آن را به بهشت واقعی برای مسافران لوکس پسند تبدیل کرده است.

لوکس ترین پیست های اسکی جهان

خلاصه کلام

نمی‌توان انکار کرد اسکی یکی از مهیج‌ ترین ورزش‌ های زمستانی است و اگر به دنبال تجمل‌گرایی هستید، باید بهترین پیست های اسکی جهان را بررسی کنید. از اقامتگاه‌ها با بوتیک‌های صمیمی گرفته تا دهکده‌های وسیع آلپ، می‌توانید در مجلل‌ترین پیست های اسکی روی کره زمین اسکی کنید.

پیست های اسکی لوکس جهان چیزی بسیار بیشتر از اسکی و اسنوبرد را ارائه می‌دهند. این مقاصد مجلل برای مهمانان خود تجربه‌های ناهارخوری عالی، اسپاهای مجلل و خدمات دقیق را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. آن‌ها همچنین دارای بهترین امکانات هلی اسکی در جهان هستند که برای علاقه‌مندان به زمستان که به دنبال یک تجربه واقع VIP هستند را فراهم می‌کند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *