تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی, راهنمای مراکز خرید

مراکز خرید تهران | گرانترین و بزرگترین مرکز خرید های تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مراکز خرید تهران

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا مراکز خرید تهران به شما کابران علاقمند به بازارگردی و خرید معرفی کنیم. در این مقاله همانطور که در عنوان بیان کردیم قرار است گرانترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران را معرفی کنیم. پس اگر اهل خریدهای لوکس یا به اصطلاح لاکچری هستید این مقاله میتواند به شما کمک کند .

تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از شهرهایی است که همواره گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را در هر فصلی از سال به این شهر مسافرت می کنند. یکی از دلایل مهم برای سفر به این شهر بزرگ مراکز خرید آن است. مراکز خرید امروزه دیگر فقط جایی برای خرید مایحتاج روزانه نیستند. بلکه با وجود انواع رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ‌ها و سالن‌ های تئاتر و سینما، مردم علاوه بر خرید، برای وقت‌گذرانی، قرارهای دوستانه و کاری و تماشای فیلم در سینما و… نیز به مراکز خرید می‌روند. در این مطلب به آن دسته از مراکز خریدهای تهران می‌پردازیم که هرچیزی را در بهترین کیفیت ارائه می‌کنند؛ مراکزی که هم برای خریدهای خوب مناسب‌ اند و هم رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ‌ هایشان میتواند روز خوبی برای شما بسازد.

مجتمع تجاری سام سنتر

مجتمع تجاری سام سنتر، یک مرکز خرید ۹ طبقه‌ی لوکس در شمال تهران است که مجموعه‌ای از برترین و گران‌ترین برندهای خارجی و ایرانی در آن گرد هم جمع شده‌اند. اولین فروشگاه برندِ مشهور مون‌بلان که طراح و سازنده‌ی عینک آفتابی، قلم، جواهرات، محصولات چرمی و عطر است، در این مرکز خرید افتتاح شد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

علاوه بر مون‌بلان، برندهای مشهور دیگری مانند چروتی، شوپارد، بولگاری و… را نیز در سام‌سنتر پیدا خواهید کرد. تمام فروشگاه‌های این مرکز خرید در طبقات اول و دوم قرار دارند و از طبقه‌ی سوم تا هفتم آن پارکینگ است. رستوران‌های لوکس طبقه‌ی نهم این مجموعه نیز محل خوبی برای لذت بردن از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و برگزاری جلسه‌های کاری است.

نشانی : ابتدای خیابان فرشته , مجتمع تجاری سام سنتر

مراکز خرید لوکس تهران

مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم در خیابان زعفرانیه با معماری خاص، پاتوق خرید و وقت‌ گذرانی مردم تهران است. این مرکز خرید درمجموع ۱۵۰ واحد تجاری دارد و تعداد زیادی از برندهای معتبر را یک جا گردهم آورده است. سواروسکی، جیوکس، منگو و اسکچرز ازجمله برندهای حاضر در این مجتمع تجاری‌اند. پالادیوم علاوه بر فروشگاه، سالن ورزشی و استخر نیز دارد. فودکورت طبقه‌ی آخر پالادیوم با ۲۵ رستوران و کافی‌شاپ جای خوبی برای استراحت و صرف غذاست.

نشانی: خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مجتمع تجاری پالادیوم

مراکز خرید لوکس تهران

مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه در ساختمانی ۱۱طبقه در انتهای بلوار آفریقا (جردن) و در نزدیکی بزرگراه مدرس قرار دارد. تنها دو طبقه‌ از این یادزه طبقه به فروشگاه و مرکز تجاری تعلق دارد که بیشترشان به فروش پوشاک می‌پردازند و باقی فروشگاه‌ها به فروش عطر، ساعت، لوازم آرایش، لوازم ورزشی، شکلات دست‌ساز و… اختصاص دارند.

برندهای استفانو ریچی، لامبرود دپارک، مونت کارلو، رد والنتینو، پرومُد و… از جمله برندهایی‌اند که محصولات‌شان را در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد.طبقه‌ی رویال مجتمع مدرن الهیه در طبقه‌ی پنجم این مرکز خرید به تازگی افتتاح شده و شامل چند بوتیک، جواهرفروشی، کافی‌شاپ و رستوران لوکس با محیطی جذاب است.

بازدیدکنندگان می‌توانند در رستوران و کافی‌شاپ این مرکز خرید استراحت کنند و غذا بخورند. همچنین پارکینگ این مرکز خرید با ۱۷۵ جای پارک خودرو خیال بازدیدکنندگان را بابت پیدا کردن جای پارک در منطقه‌ی جردن راحت کرده است.

نشانی: الهیه، بلوار آفریقای شمالی، مقابل خیابان گلنار

مراکز خرید لوکس تهران

ایران مال

ایران‌ مال هم یکی از لوکس ترین مراکز خرید تهران است که از نگاه لاکچری‌ بازها دور نمی‌ماند. ایران مال نه تنها یکی از بهترین مراکز خرید تهران است بلکه از نظر تنوع خدمات و وسعت در خاورمیانه هم بزرگ‌ترین به شمار می‌رود و در میان پنج مرکز خرید بزرگ دنیا قرار دارد.

ایران مال، علاوه بر اینکه مکانی برای خرید کردن از فروشگاه‌های مختلف و برندهای مشهور است، خدمات تفریحی و فرهنگی مختلف دیگری هم ارائه می‌کند. برای مثال، کتابخانه‌ای که در آن طراحی و ساخته شده است، تعداد زیادی کتاب در حیطه‌های مختلف دارد و از آن گذشته، مکانی مجلل و ایدئال برای مطالعه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

بخش‌های مختلفی مانند رستوران‌های گوناگون در ایران‌مال وجود دارند تا اگر به دنبال جایی عالی برای گذراندن یک روز تفریحی برای خود می‌گردید، این مرکز را انتخاب کنید. وجود بخش‌های جالبی مانند تالار آینه و باغ شیشه‌ای در مجموعه ایران مال باعث می‌شود تا ساعت‌ها سرگرم شوید. تالار آینه، تالاری بزرگ برای پذیرایی از افراد خاص است و باغ شیشه‌ای هم درختانی دارد که گشتن در میانشان، حال و هوای خوبی دارد. سقف باغ شیشه‌ای، طوری طراحی شده است که درختان به اندازه کافی از نور خورشید بهره‌مند می‌شوند.

آدرس: انتهای بزرگراه همت غرب، بزرگراه شهید خرازی

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید بام لند

مجموعه تفریحی تجاری بام لند از معروف‌ ترین مراکز خرید تهران به حساب می‌آید که علاوه بر خرید، امکان انجام تفریح‌ هایی همچون ماهیگیری، پیاده‌روی، قایق سواری و… را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. مرکز خرید بام لند از ۱۲ ویلای دو طبقه تشکیل شده که تعدادی از لوکس‌ترین و بهترین فروشگاه‌های مد و لباس، لوازم‌خانگی، جواهرات و… را در خود جای داده است و با عرضه کالاهای باکیفیت و متنوعی از برندهای معروف دنیا، طرفداران زیادی دارد.

تفریحات بام لند شامل وی آر لند، قایق‌سواری، واقعیت مجازی زاویه، ماهیگیری، شهر بادی (دارت بادی، فوتبال حبابی و فوتبال صابونی)، فوتبال دستی انسانی، اسکای فلایر، شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن، پرش آزاد، مجموعه ساحل شنی پرشین و پیست پاتیناژ می‌شود. در کنار خرید و تفریح می‌توانید از کافه، فست فود و رستوران های بام لند استفاده کنید.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

لوکس ترین مراکز خرید تهران


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *