تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مهاجرت و اقامت

مهاجرت آسان و راحت به اروپا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اقامت اروپا و دریافت سیتیزن یکی از بزرگترین اهداف و خواسته‌های اغلب ما ایرانی‌هاست؛ اما برای دریافت اقامت اروپا داشتن برخی شرایط الزامی است. بررسی و ایجاد این شرایط گاهی بسیار پیچیده بوده و ممکن است موجب ممنوع الخروج بودن فرد نیز شود. معمولاً برای طی کردن فرایندهای مهاجرت نیاز به مشاوره یا دریافت خدماتی از گروه‌های مهاجرتی داریم.

اقامت اروپا

گروه‌های مهاجرتی بسیاری در ایران فعال هستند؛ اما بسیاری از آنها صلاحیت لازم را برای ارائه خدمات را ندارند. برخی از آنها به راحتی مشاوره می‌دهند و متقاضیان مهاجرت به اروپا را به حال خود رها کرده و طلب دریافت وجه نقد نیز می‌کنند. برخی دیگر نیز فقط تا لحظه خروج از کشور متقاضیان را همراهی می‌کنند. اما بعضی از گروه‌های مهاجرتی مانند گروه مهاجرتی النورا نه تنها خدماتی مانند مشاوره مهاجرت می‌دهد، بلکه علاوه بر پیگیری درخواست فرد، برای ثبت درخواست متقاضی در کشور مقصد نیز فرد را همراهی کرده و نماینده‌ای را برای همراهی او مامور می‌کند. در این مقاله، قصد داریم در مورد اقامت اروپا برای ایرانیان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

مهاجرت آسان و راحت به اروپا

مهاجرت اروپا با گروه مهاجرتی النورا

سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا برخی افراد النورا را انتخاب می‌کنند؟ پاسخ واضح است. چون از ابتدای ثبت درخواست توسط متقاضی مهاجرت به اروپا تا دریافت مشاوره تلفنی، مشاوره حضوری و… تا ابتدای امضا قرارداد مهاجرت به اروپا هیچ وجهی پرداخت نمی‌شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

علاوه بر این گروه مهاجرتی النورا پس از مهاجرت فرد به کشور مقصد خود، گروهی یا فردی را مامور به پیگیری و مشاوره جهت اتمام فرایند اقامت اروپا فرد متقاضی انجام می‌دهد.

تفاوت اصلی النورا با سایر گروه‌های مهاجرتی

برخی از گروه‌های مهاجرتی از سایر شرکت‌های مرتبط خدماتی در پشت پرده دریافت می‌کنند. اما گروه مهاجرتی النورا خدمات مکمل مانند ترجمه مدارک، بلیط پروازی، رزرو هتل و… را خود انجام داده و به هیچ شرکت دیگری وابسته نیست. همین امر موجب شده تا قیمت خدمات النورا بسیار به‌صرفه‌تر از سایر رقبا و گروه‌های مهاجرتی تمام شود.

بالا بودن سرعت ارائه خدمات در کنار کیفیت بالای خدمات موجب شهرت بیش از پیش گروه مهاجرتی النورا شده است.

برخی از خدمات گروه مهاجرتی النورا

در این بخش قصد داریم برخی از خدمات گروه مهاجرتی النورا را معرفی کنیم.

پذیرش تحصیلی

آمارها نشان می‌دهد که رتبه ایران در خروج مغزها در بین ۱۷۳ کشور رتبه ۹۶ است؛ این امر نشان‌‎دهنده جذابیت پذیرش تحصیلی در میان ایرانیان است. به همین دلیل، خدمتی مانند پذیرش تحصیلی باید به دقت و با کمال توجه انجام شود.

پذیرش تحصیلی

در پذیرش تحصیلی یک دانشجو یا یک نخبه برای ادامه تحصیل خود در کشور دیگری پذیرفته می‌شود. فرد متقاضی پس از ورود و دریافت اقامت اروپا از نوع تحصیلی، می‌تواند اقدام به کار و تجارت پرداخته و در طول زمان تحصیل خود، شرایط را برای دریافت اقامت دائم اروپا فراهم کند؛ اما همانطور که پیش از این اشاره شد، گاهی برخی شرایط نیاز به توجه بیش از حد دارند. پذیرش تحصیلی نیز یکی از همان شرایط است و توصیه می‌شود که فرد قبل از اقدام به هر نوع عملی مشاوره رایگان گروه مهاجرتی النورا را دریافت کند. چرا که ممکن است فرد متقاضی دارای شرایط عالی برای دریافت اقامت اروپا باشد و نیاز به طی کردن فرایندهای پیچیده دیگری نداشته باشد.

مهاجرت آسان و راحت به اروپا

اقامت تمکن مالی

اقامت تمکن مالی نیز یکی از روش‌های دریافت اقامت اروپا است. در این روش، فرد مورد نظر با ارائه مدارکی نشان می‌دهد که برای زندگی و اقامت اروپا نیاز به خدمات دولت نداشته و توانایی پرداخت هزینه‌های خود را دارد. البته گفتنی است که در روش اقامت تمکن مالی روش‌هایی برای کسب درآمد وجود دارد. به عنوان مثال یکی از روش‌هایی که فرد می‌تواند کسب درآمد کند، ایجاد شرکت‌های با عناوین دلخواه ولی به مدیریت افراد بومی کشور مقصد است.

کشور فرانسه چگونه کشوری است

می‌توان برای بسیاری از کشورهای اروپایی، اقامت اروپا از نوع تمکن مالی درخواست کرد؛ اما باید توجه داشته باشید که هزینه و مدارک لازم برای اقامت تمکن مالی اروپا برای کشورهای مختلف کاملاً متفاوت هستند. از آنجایی که فرد متقاضی اقامت تمکن مالی اروپا باید چندین هزار یورو در اختیار داشته باشد، ممکن است برای درخواست برخی کشورها شرایط پیچیده‌تر باشد. به همین منظور قبل از اقدام به هر عملی از مشاوره رایگان گروه مهاجرتی النورا استفاده کنید.

مزایای مهاجرت به اروپا

در ادامه برخی از مزایای اقامت اروپا را ذکر می‌کنیم.

۱- داشتن یک زندگی جدید

دلیل اصلی مهاجرت به اروپا داشتن شروع یک زندگی جدید در کشور دیگر است. به عنوان مثال، با این که کشور انگلستان یکی از بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت است؛ اما بیش از ۴۰۰۰۰۰ تبعه بریتانیایی در اسپانیا زندگی می‌کنند. آنها اقامت در این کشور را به عنوان فرصتی برای زندگی در آب و هوای گرم مدیترانه‌ای غنیمت شمرده‌اند. همچنین کیفیت بالای زندگی در Cascais پرتغال، بسیاری از مهاجران را به این منطقه جذب می‌کند، از طرفی مدارس محلی با کیفیت و فاصله نزدیک به لیسبون از دیگر دلایل اقامت اروپا و کشور پرتغال در این شهر است.

۲- سفر بدون ویزا با مجوز اقامت اروپا

اگر اجازه اقامت اروپا داشته باشید، نیازی به ویزا ندارید. با داشتن کارت اقامت اروپا، می‌توانید آزادانه در کشورهای عضو شنگن سفر کنید. مجوزهای اقامت در کشورهای شنگن به دارندگان آنها اجازه می‌دهد تا به مدت ۹۰ الی ۱۸۰ روز بدون ویزا به سایر کشورهای عضو شنگن سفر کنند.

برخی از کشورها عضو اتحادیه اروپا هستند ولی جزو منطقه شنگن نیستند. به عنوان مثال، اگر شما اقامت قبرس را دارید، برای ورود به مالت، یونان، پرتغال یا اسپانیا به ویزای شینگن نیاز دارید. لازم است بدانید که ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا و منطقه شنگن هستند.

۳- تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های اروپایی

امکانات آموزش عالی در اروپا، آموزش در سطح جهانی را با برنامه‌های کارشناسی ارشد با کیفیت بالا در هر زمینه‌ای ارائه می‌دهد. اروپا نزدیک به ۵۰۰۰ موسسه آموزش عالی، ۱۷.۵ میلیون دانشجوی آموزش عالی، ۱.۳۵ میلیون نفر در آموزش عالی و ۱.۱۷ میلیون محقق را در خود جای داده است.

برای دریافت مجوز اقامت اروپا از نوع تحصیلی، دانشجو باید ثابت کند که دارای امکانات کافی برای امرار معاش، بیمه مسافرتی و بلیط برگشت است. همچنین مدارک از مدرسه یا دانشگاه کشور مقصد مورد نیاز است.

مجوز اقامت اروپا از نوع تحصیلی برای آموزش عالی معمولاً تا یک سال معتبر است. این مجوزها همچنین قابلیت تمدید برای دوره‌های بیشتر از یک سال یا مدت زمان تحصیل در صورتی که کمتر از یک سال باشند را دارند. همچنین می‌توانید در طول ترم تا ۲۰ ساعت در هفته کار کنید.

۴- گسترش تجارت به اروپا

اتحادیه اروپا یکی از باثبات ترین مناطق جهان از نظر اقتصادی است. این امر اروپا را به مکانی جذاب برای سرمایه گذاری در مشاغل مختلف تبدیل می‌کند. تاجران با داشتن اقامت اروپا به راحتی می‌توانند کسب و کار خود را در اروپا گسترش دهند. به عنوان مثال: پرتغال و اسپانیا از جمله کشورهای اروپایی هستند که بر اساس برنامه‌های سرمایه‌گذاری دولتی امکان افتتاح شرکت و اخذ اقامت اروپا را دارند.

آشنایی بیشتر با النورا

النورا یکی از گروه‌های مهاجرتی است که شرایط را برای متقاضیان اقامت، مخصوصاً اقامت اروپا هموارتر می‌کنند. گروه مهاجرتی النورا تمام تلاش خود را می‌کند تا افراد بتوانند به راحتی به کشور مدنظر خود مهاجرت کنند. این گروه از افراد متعهد و خبره تشکیل شده که تنها هدف آنها یاری رساندن به متقاضیان برای رسیدن به هدف مطلوب آنها است.

مجددا تاکید می‌شود که مسیر دریافت انواع اقامت اروپا مسیر بسیار پر پیچ و خمی است و نیاز به دانستنی‌هایی دارد که تنها با تجربه به دست می‌آید. در این میان متخصصین و مشاوران النورا تا رسیدن به هدف نهایی حتی در کشور مقصد در کنار متقاضیان خواهند بود.

آدرس شرکت: خیابان مطهری، بالاتر از چهارراه قائم‌ مقام فراهانی، پلاک 135، طبقه اول

آدرس ایمیل: info@elenoora.com

شماره تلفن: 02125917454


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *