تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
گیلان

کافه بازی رشت کجاست ؟ با پاتوقهای جوانان گیلانی بیشتر آشنا شوید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کافه بازی رشت به عنوان یک کافی شاپ معروف در شهر رشت شناخته می‌شود. از لحاظ جغرافیایی، این کافی‌شاپ در محله نامجو و خیابان فرخی شهر رشت قرار گرفته است. نوع کارایی این کافی‌شاپ به گونه‌ای است که شما می‌توانید مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه خود را نیز در این محل برگزار کنید. این کافی‌شاپ یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های شهر رشت به شمار می‌رود که کمتر کسی پیدا می‌شود که تا به حال به این کافی‌شاپ مراجعه نکرده باشد. به دلیل اینکه در این کافی‌شاپ، بسیاری از بازی‌های فکری، رومیزی و سایر بازی‌های سرگرم‌کننده ارائه می‌شود، از همین حیث به کافه بازی شهرت یافته است و بیشتر پاتوق جوانان به شمار می‌رود.

کافه بازی رشت

موقعیت جغرافیایی کافه بازار رشت

موقعیت جغرافیایی کافه بازار رشت به گونه‌ای است که شما به راحتی به مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی ۱۷ شهریور دسترسی داشته و از طرفی، در نزدیکی‌ ایستگاه تاکسی فلکه گاز، دروازه لاکان، دانشگاه، قهوه چارلی، داروخانه دکتر شهبازی، فروشگاه اسباب بازی یوگی و غیره واقع شده است. به دلیل اینکه موقعیت قرارگیری این کافه در نزدیکی دانشگاه رشت است، به همین دلیل، در بیشتر اوقات دانشجویان این دانشگاه بعد از پایان کلاس‌های خود بخشی از زمان خود را در این کافی‌شاپ سپری می‌کنند. موقعیت جغرافیایی دقیق این کافه بازی در گوگل ثبت شده است و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار‌های راهنمای نقشه، به راحتی آدرس دقیق این کافه را پیدا کنید.

چه بازی ‌هایی در کافه بازی رشت ارائه می ‌شود؟

در این کافه بازی بیش از ۵۰ نوع بازی رومیزی و سری بازی‌های اتاق فرار ارائه می‌شود. شاید برای شما سؤال پیش آید که منظور از اتاق فرار چیست؟ در واقع اتاق فرار، یک نوع بازی فکری است که در یک اتاق یا یک ساختمان تاریک و با نور بسیار کم انجام می‌شود. این بازی به صورت فیزیکی انجام شده و معمولاً به صورت گروهی است. بین ۳ تا حداکثر ۸ نفر امکان شرکت در این بازی را دارند. البته تعداد نفرات شرکت‌کننده نسبت به متراژ مکان بازی کاملاً متغیر است. در طول این بازی، در اتاق‌های مختلف معما‌هایی از قبل تعیین شده و شما به عنوان یک ماموریت وارد این بازی شده و با استفاده از عناصر موجود در اتاق باید رمز هر یک از این معما‌ها را پیدا کرده و از اتاق‌ها فرار کنید تا به مرحله نهایی برسید. پس از حل تمامی معما‌ها در بازه زمانی مشخص، شما برنده این بازی خواهید شد. این بازی بسیار مهیج بوده و برای جوانان بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و معمولاً از سناریو‌های واقعی الهام می‌گیرند.

کافه بازی رشت


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برخی از بازی ‌های رومیزی در کافه بازی رشت:

بازی اسم‌فامیل، بازی نامه عاشقانه، بازی فرار از جهنم، بازی استانبول، بلک داگ، فرار ارواح، استوژیت، دوئل، مافیا و بوردگیم و غیره از جمله بازی‌های رومیزی رایج در این کافه بازی‌ به حساب می‌آید.

تعداد نفرات شرکت‌کننده در بازی اتاق فرار: ۳ تا ۶ نفر در بازه زمانی یک و نیم ساعت و محدوده سنی آن +۱۶ است.

تعداد نفرات شرکت‌کننده برای بوردگیم: ۲ تا حداکثر ۱۲ نفر است که در بازه زمانی یک ساعته برگزار شده و محدوده سنی آن +۱۴ است.

چگونه به کافه بازی رشت برویم؟

بهترین و راحت‌ترین انتخاب برای رفتن به کافه بازی رشت، استفاده از اتوبوس‌های منتهی به این کافه است. برای رفتن به این کافه توسط اتوبوس، شما می‌توانید سوار اتوبوس‌هایی شوید که در‌ایستگاه اتوبوس پرستار توقف دارند؛ اما در صورتی که قصد مراجعه به این کافه را با ماشین‌های شخصی خود دارید، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های راهنمای نقشه و وارد کردن نام کافه بازی رشت، به طور دقیق نزدیک‌ترین مسیر را از طریق این نرم‌افزار مسیریابی کنید.

کافه بازی رشت

سخن پایانی

رشت، به عنوان یکی از شهرهای استان گیلان، دارای کافه رستوران و کافه بازی‌های بسیاری است که پاتوق جوانان و دورهمی‌های آن‌‌ها به حساب می‌آید. در این کافه بازی‌، سرگرمی‌های بسیاری برای وقت‌گذرانی جوانان و سایر افراد در رده سنی مختلف در نظر گرفته شده است. از جمله بازی‌های مهیج آن می توان به بازی معمایی و مهیج اتاق فرار و نیز بوردگیم اشاره کرد. جهت رزرو و شرکت در هریک از این بازی‌ها شما می توانید همه روزه از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب اقدام نمایید‌.

شماره تماس جهت مشاوره و خرید بلیط بازی های کافه بازی رشت :

09112300030 – 01333509111

آدرس کافه بازی رشت: رشت ، میدان گاز – ابتدای بلوار نامجو – کوچه فرخی

شماره تماس رزرو سانس ها: 09900870024


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *