تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد, معرفی رستوران

رستوران راستگو مشهد ، رستوران vip و لاکچری 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران راستگو مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با رستوران راستگو مشهد ، رستوران لاکچری در وکیل آباد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

رستوران راستگو (Rastgoo Restaurant) از بهترین رستوران های بلوار وکیل آباد و بهترین رستوران های مشهد از نظر مردم می باشد که در سال ۱۳۴۶ شمسی توسط فردی به نام آقای راستگو تاسیس شد و امروزه با نیم قرن تجربه در محیطی لاکچری از مراجعین پذیرایی می کند، غذای اصلی رستوران راستگو شامل شیشلیک و چلوکباب برگ می باشد که در بین مردم محبوبیت زیادی دارد، اینجا مناسب مهمانی های کوچک و جشن تولد بوده و نسبتا در زمره رستوران های گران مشهد قرار می گیرد.

رستوران راستگو مشهدرستوران VIP راستگو، یک رستوران لوکس و مجلل، واقع در شهر مشهد است که با محیطی بسیار زیبا، لاکچری و در خور شأن شما عزیزان می‌تواند لذت صرف غذای سالم و اصیل ایرانی را برای شما فراهم سازد. این رستوران با بیش از نیم قرن تجربه همواره افتخار این را دارد که در محیطی زیبا با طراحی مدرن و با تکیه بر مهارت های خود و مهمانداران آموزش دیده خود، میزبان محافل دوستانه و کاری، جشن ها و مراسم های شما عزیزان باشد.

آقای رضا راستگو با راستگویی در گفتار و صداقت در رفتار و همچنین کیفیت مثال زدنی در پخت کباب‌های خود توانست در مدت زمان کمی بین مردم شناخته شود و طرفداران زیاد و دو‌آتیشه‌ای هم پیدا کند. او بعد از چند سال یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین رستوران‌های ایران را با نام راستگو افتتاح کرد و از آن زمان تا‌به‌حال در رستوران VIP راستگو با بالاترین امکانات رفاهی پذیرای مهمانانش است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رستوران راستگو مشهددر رستوران راستگو استفاده از مواد اولیه تازه، با کیفیت و سالم محلی برای تهیه و طبخ تمامی غذاها که حافظ اصالت و ماندگار ماندن نام راستگو و همچنین نوآوری و جلب رضایت شما مهمانان گرامی از جمله اهداف اصلی رستوران راستگو می باشد.آوازه طعم و کیفیت غذاهای رستوران از مرزهای مشهد هم فراتر رفته و اکثر کسانی که به این شهر سفر می‌‌کنند سعی می‌کنند حداقل یک وعده غذایی را در آنجا صرف کنند.

رستوران راستگو مشهددسترسی

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد بین وکیل آباد 23 و 25

تماس: 09158900041


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *