تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد

پارک آبی ساحلی آفتاب مشهد |بزرگ‌ترین پارک آبی طبقاتی خاورمیانه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در سفرتان به شهر مشهد، یکی از جاهایی که هرگز نباید از دست بدهید را می‌توان پارک آبی ساحلی آفتاب مشهد دانست. این پارک ساحلی به عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی طبقاتی خاورمیانه، خدمات بی‌نظیر و متنوعی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد. این مجموعه همچون سایر پارک‌های آبی دارای سرسره‌های مهیج و استخرهای بسیاری بوده و می‌تواند خاطره و تجربیات هیجان‌انگیزی را برای شما رقم بزند. این پارک ساحلی، یکی از مدرن‌ترین مجموعه‌های آبی سرپوشیده ایران به شمار می‌رود و سر زدن به آن خالی از لطف نیست.

آشنایی

یکی از لوکس ترین پارک‌های آبی ساحلی مشهد را می‌توان پارک ساحلی آفتاب مشهد دانست‌. این پارک ساحلی در پایانه بلوار خیام شمالی قرار گرفته و در لیست مجموعه تفریحی سپاد جای دارد. در صورتی که با نام الماس شرق آشنا هستید، به سادگی می‌توانید پارک ساحلی آفناب را در آن محوطه دریابید. برای سر زدن به این مجموعه فرقی ندارد که کجا قرار دارید، در هر صورت می‌توانید به کمک تاکسی خود را به این محل برسانید.

پارک آبی ساحلی آفتاب مشهدمعرفی بخش های متنوع

پارک ساحلی آفتاب شامل بخش‌های متنوعی می‌شود. این پارک آبی از سه مجموعه جدای از هم یعنی مختص آقایان، خانم‌ها و بخش VIP تشکیل شده و به همراه خانواده، امکان استفاده از هر سه مدل مجموعه پارک ساحلی وجود دارد. پارک ساحلی آفتاب مشهد مجهز به خدمات ویژه‌ای همچون آب درمانی است.

پارک آبی ساحلی آفتاب مشهد

مجموعه آقایان

مجموعه آقایان این پارک ساحلی دارای ساختاری متفاوت بوده و اگر به این قسمت ورود پیدا کنید، یک غار بزرگ سنگی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. طراحی این مجموعه به کمک سرسره‌های بسیار آن انجام گرفته است. از جمله امکانات مجموعه آقایان پارک ساحلی آفتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

استخر استاندارد: در میانه مجموعه آقایان، دو استخر بزرگ برای شنا دیده می‌شود که یکی از آن‌ها عمیق و دیگر دارای عمق کم بوده و همه افراد می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

سونا و جکوزی: برای اینکه استراحت کنید و آرامش را تجربه کنید، می‌توانید به سراغ امتحان کردن سونا و جکوزی بروید.

استخر غواصی: در مجموعه آقایان استخری دیده می‌شود که دارای عمق دوازده متری بوده و چشم‌اندازهای طبیعی آن از زیبایی‌های زیر اقیانوس الهام گرفته است. در این استخر شما تحت نظر مربیان آموزش دیده قرار خواهید گرفت ‌و لحظات جذابی را تجربه خواهید کرد. پرداخت هزینه مجزا برای بهره‌مندی از این امکانات ضروری است.

سرسره سقوط آزاد: در قسمت آقایان پارک ساحلی آفتاب، قسمتی تحت عنوان سرسره سقوط آزاد دیده می‌شود که ارتفاع آن به بیست متر می‌رسد و یکی از مهیج‌ترین سرسره‌های این پارک آبی به شمار می‌رود. البته اشخاصی که به مشکلات قلبی، عروقی و بیماری‌های زمینه‌ای دچار هستند، اجازه استفاده از این امکانات را ندارند و استفاده از آن برای آن‌ها ممنوع اعلام شده است.

سرسره های سرعتی: در این مجموعه شاهد تعدادی سرسره‌های سرعتی هستیم که به کمک آن می‌توان هیجان و لذت را باهم احساس کرد. در انتهای این سرسره‌ها، به یک استخر راه خواهید یافت.

سرسره‌ های پیچشی: این مدل سرسره‌های پارک ساحلی دارای سرعت پایینی هستند؛ اما با سوار شدن بر آن‌ها می‌توانید مسیر طولانی‌تری را پشت سر بگذارید. در حالت کلی سرسره‌های پیچشی گزینه خوبی برای اشخاصی به شمار می‌رود که دارای فوبیای سرعت بالا هستند.

سرسره های دوقلو: این مدل سرسره‌ها یکی دیگر از تفریحات هیجان‌انگیز مجموعه آقایان به شمار می‌رود که ارتفاع آن به هیجده متر می‌رسد. این مدل سرسره‌ها گزینه خوبی برای اشخاصی که به بیماری‌های قلبی دچار هستند، به حساب نمی‌آید.

چاله فضایی: ارتفاع چاله فضایی مجموعه آقایان پارک ساحلی آفتاب به هفده متر می‌رسد. در این سرسره شما سرعت بالایی داشته و به طرف یک چاله حرکت می‌کنید. پس از آن، به درون یک تونل راه پیدا خواهند کرد. چاله فضایی طرفداران بسیاری داشته و بسیاری از افراد مایل هستند آن را تجربه نمایند.

کافی شاپ و رستوران: رستوران پارک ساحلی آفتاب یک فست فودی به شمار می‌رود و در کافی شاپ آن شما می‌توانید مدل‌های متنوعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد را امتحان کنید. پیتزا، همبرگر و قهوه تنها نمونه‌هایی از چیزهایی هستند که می‌توانید در این بخش از مجموعه سفارش دهید و انرژی لازم را دریافت نموده و به ادامه تجربه تفریحات مهیج این مجموعه بپردازید.

ماساژ طبیعی: ماساژ طبیعی از مزیت‌های بسیاری برخوردار بوده و به کمک آن می‌توان خستگی ماهیچه‌ها را برطرف کرد. در مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد، برای بهره‌مندی از این امکانات، ملزم به پرداخت هزینه‌ای مجزا هستید.

ماساژ ماهی: از این مدل ماساژ به عنوان دکتر فیش نیز یاد می‌شود. تنها لازم است پاهای خود را در حوضچه‌های ماهی گذاشته و از مزایای فوق‌العاده‌ای همچون بالا رفتن تمرکز، پاکسازی پوست و کسب آرامش برخوردار خواهید شد. برای اینکه از امکانات ماساژ ماهی استفاده کنید، ملزم به پرداخت هزینه‌ای مجزا هستید.

چشمه جوشان: طراحی این چشمه به شکلی صورت گرفته که آب از درون سنگ‌های غار بیرون ریخته شده و همچون یک آبشار مصنوعی عمل می‌کند.

استخر موج: این استخر از امکاناتی همچون دستگاه تولید موج مصنوعی برخوردار بوده است و احساس بودن در دریا را خواهید داشت. در استخر موج، شاهد ایجاد موج‌های کوچک و بزرگ خواهید بود.

فرودگاه: در مجموعه آقایان فروشگاهی به چشم می‌خورد که در آن کالاهای بسیاری همچون مایو، کلاه شنا و… به فروش می‌رسند. وسایل کودک یا سایز بزرگ نیز در این فروشگاه موجود است.

مجموعه بانوان

پارک ساحلی آفتاب مشهد دارای مجموعه دیگری نیز بوده که به بانوان اختصاص دارد. در ابن بخش امکانات لوکس و مدرنی در اختیار افراد گذاشته شده و یکی از بهترین بخش‌های مجموعه پارک ساحلی به شمار می‌رود. اصلی‌ترین نکته‌ای که در خصوص مجموعه بانوان وجود دارد را می‌توان سلامت آب استخرها و آسیب نرساندن به پوست و موی آن‌ها دانست. از جمله امکانات منحصربه‌فرد بخش بانوان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

استخر استاندارد: در این مجموعه شاهد استخری استاندارد به طول ۲۵ متر هستیم که به شکل سازه آبی در دوطبقه قرار دارد و در ساخت آن، مجهزترین سیستم تصفیه و گندزدائی به کار رفته است. همه بانوان، امکان استفاده از این استخر را داشته و دو عمق کم و زیاد در این استخر وجود دارد. برای اینکه به عمق زیاد این استخر راه یابید، می‌بایست از غریق نجات کمک بگیرید.

سرسره یو: از مهیج‌ترین سرسره‌های پارک ساحلی آفتاب مشهد می‌توان به سرسره یو اشاره کرد. این سرسره تنها به بانوان اختصاص داشته و به دو نفر نیاز دارد تا روی تیوب بنشینند و این تفریح مهیج را امتحان کنند.

سرسره مارپیچ: سرسره مارپیچ از دیگر تفریحات خوب این مجموعه به شمار می‌رود و سرعت پایینی دارد؛ از این رو، تنها کودکان بالای هشت سال می‌توانند از این سرسره استفاده نمایند.

سونا و جکوزی: در این بخش دو اتاق سونای خشک دارای نور و رایحه درمانی، جکوزی با نازل‌های بسیار برای بهبود دردهای عضلانی و مفصلی، سونای بخار در کنار نمک‌های دریایی برای غنی‌سازی پوست وجود دارد و تهیه این نمک‌های دریایی با مواد معدنی صورت گرفته است.

حمام آفتاب: در این مجموعه امکان گرفتن حمام آفتاب نیز وجود دارد و این امکان برای بانوان وجود دارد که در یک محیط خصوصی و ایمن به گرفتن حمام آفتاب مشغول شوند. در تمامی روزها از ساعت ۱۱ تا ۱۷ امکان استفاده از حمام آفتاب وجود دارد.

سونای ماسه: سونای ماسه نیز از دیگر امکانات منحصربه‌فرد این مجموعه به شمار می‌رود که به کمک آن می‌توانید دردهای عضلانی و مفصلی را بهبود ببخشید. در قسمت بانوان و با بهره‌مندی از راهنمایی‌های مراقبان، می‌توانید از امکانات این سونا به خوبی بهره‌مند شوید.

ماساژ ماهی: یکی دیگر از خدمات این مجموعه را می‌توان ماساژ ماهی دانست. این مدل ماساژ به منظور بالا بردن تمرکز، پاکسازی پوست و کسب آرامش انجام می‌گیرد. برای اینکه بتوانید از خدمات ماساژ ماهی بهره‌مند شوید، ملزم به پرداخت هزینه‌ای مجزا هستید. پیش از اقدام برای گرفتن ماساژ ماهی، بهتر است اقدام به شارژ کردن ژتون همراه خود کرده؛ سپس لذت ماساژ ماهی را حس کنید.

ماساژ طبیعی: در این مجموعه خدماتی همچون ماساژ طبیعی نیز ارائه می‌شود. ماساژ طبیعی در آرامش‌بخش و توسط اشخاص مجرب صورت می‌گیرد. برای اینکه بتوانید از این خدمات بهره‌مند شوید، می‌بایست به دومین طبقه پارک ساحلی آفتاب مشهد مراجعه نمایید و مبلغ مجزایی را نیز بپردازید.

سالن بدنسازی: پارک ساحلی آفتاب مجهز به سالن بدنسازی نیز بوده و در آن دستگاه‌های بدنیازی مجهزی به کار رفته است. در این مجموعه مربیان بین‌المللی روی تمرینات شما نظارت دارند. روبه‌روی این سالن بدنسازی، استخر دیده می‌شود و این ویو، نمای خوبی را برای مراجعه‌کنندگان به ارمغان می‌آورد.

استخر نمک اسپوتا: اگر به طبقه اول این مجموعه مراجعه کنید، با استخری تحت عنوان نمک اسپوتا مواجه خواهید شد. در این استخر نمک اسپوتا به کار گرفته می‌شود و این نمک از ویژگی لایه‌برداری برخوردار است. شفافیت، برطرف کردن زبری و خشکی پوست را می‌توان از دیگر مزیت‌های استفاده از این نمک دانست.

کافی شاپ و رستوران: رستوران این بخش دارای فست فودی بوده و غذاهایی همچون پیتزا، برگ و هات داگ را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. در کافی شاپ قسمت بانوان نیز لیست کاملی از نوشیدنی‌های گرم و سرد پیش‌روی شما قرار می‌گیرد.

فروشگاه: در این مجموعه فروشگاه نیز موجود است و شما می‌توانید اقلامی همچون مایو، کلا شنا و… را از این فروشگاه تهیه کنید. همچنین اقلام کودک و سایز بزرگ‌تر نیز به فروش می‌رسد.

دسترسی به مجموعه

پارک ساحلی آفتاب از جمله پرترددترین مکان‌های مشهد به حساب می‌آید و شما می‌توانید به سادگی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دسترسی داشته باشید. در ایستگاه‌های این محوطه شاهد توقف خطوط ۲۱، ۲، ۲۲، ۲۸، ۳۹، ۸۰ و ۲۱۰ هستیم. اگر مایل هستید که با مترو این مسیر را بپیمایید، می‌توانید با خط مترو یک مشهد به ایستگاه خیام رفته و پس از آن، سوار خط اتوبوس پایانه آزادی شوید.

قوانین و شرایط ورود

بذای اینکه بتوانید به پارک ساحلی آفتاب راه یابید و از تجهیزات آن بهره‌مند شوید، می‌بایست یک‌سری قوانین را رعایت کنید. بهتر است قبل از رفتن به این مجموعه، اطلاعات لازم را در مورد پارک ساحلی کسب نمایید. موارد زیر اشاره به قوانین و شرایط ورود به پارک ساحلی دارد.

  • در زمان مراجعه، می‌بایست کارت شناسایی معتبر و کد پذیرش را به همراه داشته باشید.
  • بعد از اینکه بلیط خود را از طریق وب‌سایت تهیه کردید، می‌بایست کد رزرو را به خاطر داشته باشید.
  • در زمان تهیه بلیط، در انتخاب شیفت صبح یا عصر و بخش آقایان یا بانوان دقت کنید.
  • ورود خانم‌های باردار و اشخاص با بیماری‌های قلبی، پوستی و آنفولانزا به این مجموعه ممنوع است.
  • پیش از اینکه به این مجموعه ورود پیدا کنید، تلفن همراه و دیگر وسایل ارتباطی همچون هندزفری بلوتوثی از شما گرفته خواهد شد.

پارک آبی ساحلی آفتاب مشهد

بلیط پارک ساحلی آفتاب

تهیه بلیط پارک ساحلی مشهد تنها در مراجعه حضوری خلاصه نمی‌شود و شما می‌توانید از طریق روزنامه فروشی‌ها، بعضی از هتل‌ها و فروشگاه‌ها نیز بلیط خود را خریداری نمایید؛ اما در شرایطی که مایل هستید با تخفیف بلیط خود را تهیه کنید، بهتر است به وب‌سایت مجموعه مراجعه نمایید. در سایت رسمی این مجموعه، یک‌سری تخفیفات برای افراد لحاظ شده و شما می‌توانید با تهیه بلیط هزینه کمتری بپردازید. البته این تخفیفات تنها شامل حال بزرگسالان شده و برای کودکان لحاط نمی‌شود.

Phone: 5137037

پارک آبی ساحلی آفتاب مشهد

سخن پایانی

شاید شما نیز نام پارک آبی ساحلی آفتاب مشهد برایتان آشنا باشد و مایل باشید از امکانات مهیج آن در طول سفرتان به مشهد بهره‌مند شوید. پارک آبی ساحلی آفتاب را می‌توان یکی از لوکس‌ترین پارک‌های آبی ساحلی دانست که طرفداران زیادی دارد‌. این مجموعه شامل سه بخش آقایان، بانوان و VIP بوده که در هر بخش، امکانات و خدمات ویژه‌ای در اختیار افراد گذاشته می‌شود. با مراجعه به سایت رسمی این مجموعه، می‌توانید بلیط آن را با تخفیف تهیه کرده و لحظات خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *