تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
گیلان, لاهیجان

بهترین رستوران‌ های لاهیجان را بیشتر بشناسید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

 شکم‌گردی و خوردن غذاهای شمالی یکی از جذاب‌ترین قسمت‌ های هر سفر است. لاهیجان که یکی از شهرهای زیبای شمالی است، توانسته گردشگران بسیاری را به خود جذب کند و با تأسیس رستوران‌های متنوع و باکیفیت، نیاز مسافران را پاسخی مثبت دهد. تست غذاهای شمالی با توجه‌ به متنوع بودن این غذاها، امری ضروری است که باید پس از گذشت و گذار در این شهر زیبای شمالی، از آنها استقبال کرد. تعدد رستوران‌ های باکیفیت در این شهر چشمگیر است و می‌توان با خیالی آسوده هر یک را انتخاب کرد. در این مقاله از تاپ تراول تصمیم گرفتیم یکسری از بهترین رستوران‌ های لاهیجان را معرفی کنیم

بهترین رستوران‌ های لاهیجان را بیشتر بشناسید

رستوران آقای کباب

 رستورانی مناسب برای دورهمی‌ های خانوادگی و دوستانه و همچنین ملاقات‌های کاری که می‌توان از فضای دلنشین آن استفاده کرد. در رستوران آقای کباب می‌توان انواع غذاهای محلی و بومی لاهیجان را میل کرد. در بین غذاهای ارائه شده در این رستوران می‌توان کوبیده و ماهی را در صدر لیست خود قرار داد. تمامی غذاهای طبخ شده در این رستوران با مواد غذایی کاملاً تازه بوده که بر طعم بی‌نظیر این غذا می‌افزاید. علاوه بر سالن زیبا و مدرن رستوران آقای کباب می‌توان از محیط دیزاین شده پشت‌بام این رستوران نیز استفاده کرد و در هوایی دلنشین و مطبوع، غذای لذت‌بخش خود را خورد. همچنین شرایط برای رزرو آنلاین غذا از این مجموعه فراهم است و می‌توان با مراجعه به سایت آقای کباب، از غذاهای این رستوران بهره‌مند شد.

  • آدرس: گیلان، جاده لاهیجان به لنگرود، لیالستان، جنب برج لیالستان
  • شماره تماس: 01342368070
  • ساعت کاری: هر روز از ساعت 12 تا 24

بهترین رستوران‌ های لاهیجان را بیشتر بشناسید

رستوران سنتی مهتاب

 رستوران سنتی مهتاب که یکی از بهترین رستوران‌ های لاهیجان است، توانسته با طبخ غذاهایی متنوع و لذیذ خود را در بین مردم و گردشگران جای دهد. این رستوران انواع استیک، غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای، غذاهای ایرانی، سوپ و نوشیدنی و… را ارائه می‌دهد. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالا است و می‌توان از یک غذای لذیذ و ایده‌آل در آن استفاده کرد. در رستوران سنتی مهتاب می‌توان هم از میز و صندلی موجود در این رستوران استفاده کرد و هم از تخت‌های طراحی شده بهره گرفت. در زمان حضور در این رستوران حتماً از غذاهایی نظیر باقالی قاتوق، میرزاقاسمی، کوبیده و جوجه‌کباب میل کنید و در لیست شکم‌گردی خود قرار دهید.

  • آدرس: خیابان استقلال، خیابان شیرودی، میدان بسیج، بلوار امام رضا، میدان گلستان
  • ساعت فعالیت: هر روز از 12 تا 17 و 19:30 تا 23:30
  • شماره تماس: 01342426005

بهترین رستوران‌ های لاهیجان را بیشتر بشناسید

رستوران وحید

 رستوران وحید موجود در لاهیجان می‌تواند شبی عالی را برای شما رقم بزند. کیفیت بالای غذاهای این رستوران زبانزد عام و خاص بوده و می‌توان در فضای دل‌نشین این رستوران از خوردن غذایی لذیذ و باکیفیت لذت برد. رستوران وحید به مراکز خرید و جاهای دیدنی لاهیجان نزدیک است که می‌تواند برای سفر و گشت‌ و گذار شما مفید باشد. در این رستوران می‌توان انواع غذاهای محلی را میل کرد که از بهترین آنها می‌توان به چنجه و کباب ترش اشاره کرد که باید حتماً در لیست شکم‌گردی شما باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
  • آدرس: بلوار امام رضا، روبه‌روی استخر، نبش گلستان نهم
  • ساعت فعالیت: هر روز از 14 تا پاسی از شب
  • شماره تماس: 01342423001

بهترین رستوران‌ های لاهیجان را بیشتر بشناسید

رستوران داریوش

 یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های لاهیجان که می‌توان در محیط لوکس و جذاب آن احساس آرامش کرد، رستوران داریوش است. در این رستوران می‌توان در کنار خانواده و دوستان لذت برد و در روزهای آخر هفته یعنی پنج‌شنبه و جمعه از موسیقی زنده جذاب بهره گرفت. این رستوران با محیط جذابی که دارد توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند و دلیل دیگر استقبال از این رستوران، وجود غذاهای لذیذ با قیمت مناسب است. همین موضوع می‌تواند باعث شود تا مسافران بتوانند از منوی غذایی این رستوران لذت ببرند و بهترین غذای آن یعنی دوش کباب را تست کنند.

· آدرس: خیابان استقلال، خیابان شیرودی، بزرگراه توحید

· ساعت فعالیت: همه‌روزه از 11 تا 23

· شماره تماس: 01342427971

بهترین رستوران‌ های لاهیجان را بیشتر بشناسید

رستوران هتل رسپینا

 یکی از زیباترین کافه‌ رستوران‌ های لاهیجان، رستوران هتل رسپینا است که در مجموعه هتل قرار دارد. این رستوران دارای دو فضا مجزا است که هم می‌توان از فضای داخلی سالن که به سبک مدرن طراحی شده است استفاده کرد و هم می‌توان از محیط و فضای ایجاد شده بر روی تراس بهره برد. در بالکن رستوران هتل رسپینا می‌توان منظره‌ای بی‌نظیر از مزارع چای را تماشا کرد و در کنار دوستان و خانواده، غذایی باکیفیت را میل کرد و از این منظره دلپذیر لذت برد. در این هتل می‌توان صبحانه، نهار و شام را میل کرد که از بین منو غذایی متنوع آنها باید مرغ ترش و باقالی قاتوق را امتحان کرد.

  • آدرس: گیلان، جاده لاهیجان به لنگرود، خیابان شیرودی، بلوار امام رضا
  • شماره تماس: 01342368000

بهترین رستوران‌ های لاهیجان را بیشتر بشناسید

سخن پایانی

 لاهیجان که مقصد بسیاری از ایرانیان و گردشگران است، رستوران‌های باکیفیت را در خود دارد که انواع غذاهای محلی لاهیجان را ارائه می‌دهند. کوبیده، کباب ترش، جوجه‌کباب، واویشکا، میرزاقاسمی، ماهی قزل‌آلا و… از غذاهای پرطرف‌دار این شهر است که به بهترین نوع طبخ می‌شوند. در بین رستوران‌ های لاهیجان می‌توان به باکیفیت‌ترین آنها یعنی رستوران وحید، آقای کباب، شاندیز، مهتاب، خان‌سالار، زیبا، بهروز و… اشاره کرد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *