تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تفلیس, گرجستان

جشنواره موسیقی تفلیس گرجستان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جشنواره موسیقی تفلیس گرجستان

در این مطلب از سری مقالات گرجستان می خواهیم شما را با جشنواره موسیقی تفلیس آشنا کنیم. در ادامه با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید…

گرجستان یکی از زیباترین و با امکانات ترین کشورهای منطقه است که هر وقت سال اراده نمایید می توانید با هزینه ای کم به آن سفر نمایید.

کشوری که در تمام فصل های سال زیبایی های مربوط به همان فصل را به تصویر می کشد و در هر روز سال پر از فستیوال و جشن ها و دورهمی هاست.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مقالات بیشتر بخوانید:

در ابتدا باید بدانید که بطورکلی فستیوال های موسیقی زیادی در گرجستان برگزار نمی شوند. اما با آغاز فصل تابستان در هر آخر هفته به هر جایی از پایتخت این کشور یعنی تفلیس که پای بگذارید یک مهمانی پر هیاهو را خواهید دید.

فستیوال اوپن ایر Tbilisi Open Air / Altervision در گرجستان

اوپن ایر در حقیقت بزرگترین فستیوال سالیانه در منطقه قفقاز است. این فستیوال از مهمترین فستیوال های موسیقی در گرجستان در سطح بین المللی برگزار خواهد شد و مختص موسیقی الکترونیک بوده و گروه های موسیقی راک در آن به اجرای برنامه خواهند پرداخت. شعار دوست داشتنی فستیوال اپن ایر یکی از علت های معروفیت آن است در این فستیوال بزرگ افراد با شعار آزادی از استرس و آزادی بیان احساسات به دور یکدیگر جمع می شوند و از کنسرت های موسیقی راک لذت می برند. تمامی اجراهای این فستیوال در محیطی باز برگزار خواهد که به جذابیت آن می افزاید.

تاریخ برگزاری فستیوال اوپن ایر گرجستان

فستیوال اوپن ایر گرجستان هر ساله از تاریخ 1 تا 3 تیر برگزار خواهد شد و محل برگزاری آن در سال گذشته در کنار دریاچه لیسی بوده است.

جشنواره موسیقی تفلیس گرجستان
جشنواره موسیقی تفلیس گرجستان

فستیوال آرت-جین Art-Gene Festival در گرجستان

در صورتی که از علاقمندان به شنیدن موسیقی های سنتی در سبک فولک هستید در فستیوال آرت-جین گرجستان که یکی از مهم ترین فستیوال های موسیقی در گرجستان به حساب می آید کمپانی نمایید. شما می توانید با حضور در این فستیوال با فرهنگ غنی گرجستانی بیشتر آشنا شوید. فستیوال آرت-جین از سال 2003 در حال برگزاری است.

تاریخ برگزاری فستیوال آرت-جین گرجستان

این فستیوال از تاریخ 8 الی 15 جولای در هر سال برگزار خواهد شد که البته این تاریخ ممکن است در سال های آینده متغییر باشد. برخلاف دیگر فستیوال های معروف گرجستان، فستیوال آرت-جین در کنار دریاچه لاکپشت های تفلیس برگزار خواهد شد و طول آن نیز به مدت یک هفته می باشد. مردم محلی گرجستان و گردشگران برای فرار از گرمای تابستان خود را به مکان این فستیوال می رسانند و از برنامه هایی متنوع لذت خواهند برد.

فستیوال جاز تفلیس Tbilisi Jazz Festival در گرجستان

وقتی که روزهای گرم تابستان در تفلیس به پایان می ر وند این شهر خود را برای برگزاری یک فستیوال جاز آماده می کند. این فستیوال از سال 2000 میلادی بطور مداوم هر ساله برگزار می گردد و بیش از 30 هزار کمپانی کننده نیز دارد.

جشنواره موسیقی تفلیس گرجستان
جشنواره موسیقی تفلیس گرجستان

فستیوال جم فست GEMFEST آناکلیا در گرجستان

آخرین دوره از برگزاری فستیوال جم فست آناکلیا مربوط به سال 2017 است. این فستیوال از سال 2018 جای خود را به فستیوال اکوویوز داده که دارای برنامه هایی مشابه جم فست است.

فستیوال اکوویوز آناکلیا echowaves در گرجستان

فستیوال اکوویوز شهر آناکلیا یکی از تازه ترین فستیوال های موسیقی در گرجستان است که در حقیقت جایگزین جم فست محسوب می شود متوسط گروه اگزیت اروپا برگزار می شود. این گروه حرفه ای فستیوال های زیادی را در کشورهای اروپایی برگزار کرده اند و دارای تجربه زیادی در این زمینه هستند. کنسرت های موسیقی، مسابقات ورزشی و فعالیت های تفریحی زیادی در این فستیوال برگزار می شود.

جشنواره موسیقی تفلیس گرجستان
جشنواره موسیقی تفلیس گرجستان

تاریخ برگزاری فستیوال اکوویوز آناکلیا گرجستان

فستیوال اکوویوز آناکلیا در سال 2018 از تاریخ 23 تا 26 آگوست برگزار خواهد شد. محل برگزاری این فستیوال نیز در شهر آناکلیا و در محل برگزاری فستیوال جم فست می باشد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *